gerisini boş/ver ihanete bir adım kala gözlerinden dökülen yağmurlar acır susar bozkırın yeşille yalanmış yüzü ve İsa bir tutsaklıkla çıkar ayin sonrası çarmığa sen yüreğine uzattığın dualarla karşıla koşarcasına dağılan anıları ne olur kavimler düşerken yollara aynı tazelikte bir masal ayır çocuklara aşk her zaman ki dönme dolap düşlerinde saklı gerisini boş/ver gerisi zaten mecburiyetler hasatı.................
her iki tarafa da düşen ışıklarda aklanıyor hayat sağına soluna öğretmeden korkuyu hiç telaşsız Arafın sırtından uzayan sırata adımla yalnızlığını kuşkular resimlerden bir bir dökülüyor sanırım ayyuka bağrı salıncak bir rüyada sallanıyor eski bir kabilenin acıları çık bunların ağrılı tövbelerin/den yavaşça koyulaşan bir mezhebin avucunda çoğalt yoksul sevdaları gerisini boş/ver ve yıkan şiirlerin sağanak harflerinde..........
bir kuşa benziyor saydamlığın açık yüreğinde Anka kuşu grisi bulutlardan araklanmış bir kül dağı hadi sığınaklara bağır bir gecenin siyahında karantina altında suskun bir şehirden yaz mektuplarını sorular çarparken kapalı kapıların şubat kısası günlerine sen son bir cevapla karıştır ahlaklı kitapları gerisini boş/ver ve ne yana döneceği belirsiz bir sıkıntının o rahatlamalı mevsiminde ulaş merhabaya......
akıntı durmalı ve iklim dönmeli rengarenk hayata.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜL DESENLİ ŞİİR....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜL DESENLİ ŞİİR....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat, Daima insana İstediğini Vermiyor Malesef Ya Hayal Ettiklerinle Yaşarsın Yada Yaşamak Zorunda OLduklarınızla Tebrikler Kalaminiz Daim olsun İnşallah.... Saygılar....
-Sensizlik- tarafından 12/18/2013 11:24:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve İsa bir tutsaklıkla çıkar ayin sonrası çarmığa sen yüreğine uzattığın dualarla karşıla koşarcasına dağılan anıları ne olur ... dost kalemine yüreğine hep saygıyla...
Ya Hayal Ettiklerinle Yaşarsın
Yada Yaşamak Zorunda OLduklarınızla
Tebrikler Kalaminiz Daim olsun İnşallah....
Saygılar....
-Sensizlik- tarafından 12/18/2013 11:24:52 PM zamanında düzenlenmiştir.