Yaşlanmış bir ağacın kör dalları gidiydi aşk Budakla istediğin kadar Kördü işte.. Ve ıssız ormanlarda büyüyen yabani otlar gibi Kimsesiz , faydasız , zararlı..
Güneş girmez iklimlerine Su ulaşmaz topraklarına Dokunmaz rüzgar yapraklarına Parlamaz yıldızları Kokmaz sümbüller..
Yitik bir hayatın yitik bir hikayesi artık aşk Ardı arkası gelmemiş , yarınsız bir sevda Kimse uzanamadı yüreklerimize, Ve dinmedi kürek kemiklerimizin sızısı Sonra tozlandı saklamaya çalıştığımız hayallerimiz çaresiz umutlar raflarda..
Ki sen, bir tek sen kavramıştın çıplak omuzlarımı Sımsıkı Biliyordum bırakacaktın üstelik bir Eylül akşamı Sonra aşk yine faydasız Ben kendime zararlı..
Bitik bir yüreğin bitik soluğu olmuştu hasret Yaşamak ise bir işkence biçimi Umutların saklandığı o dağların arkası Bir mevsimi bitiriyor artık Aylardan Ekim sonu Omuzlarım diyorum çok üşüyorlar yine Çıplak ve buz
Tutamaz mısın tekrar kavrayıp sımsıkı Sevdiğim bey, Gittiğin yerlerde unutup ayrılığı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevdiğim bey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevdiğim bey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama ne şık ne hoş idi. Aşk' ı böyle inim inim inleten, yaka bağır yırttıran söylemlerinden sıyırıp da kendine has yeni söyleyişlerle dile getirenleri seviyorum.
...Budakla... sanki sadece buda deseniz otururdu, ...Biliyordum bırakacaktın üstelik bir Eylül akşamı... burada da "üstelik" kelimesi ve sonrası bir aşağı mısraya kaysa okunurluğu artırır gibi geldi bana. güzeldi, duygularınızı ifade ederken ne düşündüğünüzü anlatabiliyor. görüşmek üzere :)
selamlar hoşgeldiniz çok teşekkür ederim haklısınız aksaklıklar var yazarken o an diline geldiği gibi aktarıyor insan sayfaya sanırım ondan kaynaklı :) görüşmek üzere..
Gönül kırıldı sevdiğine bir kere Yüreğe saplanan acı sözlerle…
Baksa da geriye nem çöken gözlerle, Mutluluk olan hedeften nerede şaştık, Nasıl geldik bu hale diyerek...
İşte o an Yanağa düşen sessiz damlar İsyandır haykırıştır Kalbi kıran sevdiğine…
Ne gönülden silinir sevilen Yüreğe düşmüş sevdası ağır Umuttur yarınlara doğacak güneş Kalbi kırıkta olsa sevdiğine Yüreğini saracak, derdinin dermanıdır Kalp de var olan sevdası
Canl duygularınızı anlatmak çok güzel.
Gönlünüze sağlık.
Kutlarım.
Selamlar...