(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
de ki! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
de ki! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
al bendende o kadar.. bız olüye değilde diriye bakalım.. vesselam insanın kendiyle yüzleşmesi zor oluyor .. şiir için yorum yapamıyorum çünkü anlatım bir tık ilerde .. kısaca susturdu..
Adam zaten iyi ise genelde gönderilmez mi Deniz'ciğim kadınlar tarafından :)
Nerede kötüler mıknatıs gibi çeker üzerine güzel kadın {kastım hem ruh hem de fiziken :) }; iyi adamlar da uğraşmıyor tabi yenilgiyle başladıklarını düşündükleri için herhalde. Ben gerçekten anlamıyorum da nedenini ,dikkat ediyorum da çevremde nerede çirkin kadın { kastım hem ruh hem de fiziken }orada yanında acayip iyi huylu, yakışıklı adam...
Allah çirkin şansı versin diyesim geldi, nerede afilliler/ öldürenler hep güzele denk gelmek zorunda mı ; sevgili Deniz'ciğim gibi; isyandayım şimdi !
oo bende ümidi keseli çok oldu.. ne şeytana sataş ne selevat getir derler buralarda..benimkide o hesap..daha aşkla meşkle işim olmaz benim..malum şanslı sayılacak kadar çirkinlikte yok :))
sanıyorumki kadınlarda mazoşist bir ruh var..yani ağlamadan zırlamadan aldatılmadan yaşanılan hiç bir şey yeterince haz vermiyor.. kıracak dökecek darmadağın edecek adam dediğin..sonra elin böğründe şiirler döşeyeceksin sayfalara.. yok yok şans falanda bi yere kadar..akıllanmayız biz :)) sizde bizim tarafımızdan öpüldünüz efendim..ne demeli kaderdaş mı :))
adamlar öldürüyorlar öldürmesine hem kendilerini hem aşkı ama biz yas tutmaktan yorulmuyoruz sanki.. :) ama şuda bir gerçek ki arada teşekkür etmekte lazım.. ne çok şey öğretiyorlar bize dimi :) hem giden adam güzel adam değildir bence ya :))
vee çok teşekkür ederim..öpücükler içinde ayrıca :)