(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkın iki yakası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkın iki yakası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazan yazmak yazmaktır. Fakat buza yazmak. Eriyene dek orada tutmak, sonra yok oluşunu izlemek. Yeniden buza yazmak, yeniden yok olmasını izlemek. Bazan yazmak bilmekten daha fazlasını yapmaktır hepimiz için.
Bir kar tanesi, sonra kar topu, nihayetinde çığ. Kelimelerin ketumluğu, çığlıklarından belki. Fakir olur bazı çığlıklar. Bir baş soğan ile, bir lokma ekmektir verebilecekleri. Baş eğmeden, suç işler gibi gelir geçerler. Çağırırlar gel diye. Oval gözlükler takınırlar. Kahveleri hep orta şekerlidir. Limon ağaçlarından ve saç tellerinden yapılırlar. Geçimsizdirler fakat, iyi dostturlar. Nedense sevilmezler. Çünkü kötü kokarlar. Bal köpüğü gibi buğusuz, erken kadar geç kalırlar...
Tülbentler nasıl da iyi süzüp saklarlar değil mi ya? Saygın korumak lazım hatıratı. Saldırganca değil, idrakle taçlandırmak lazım. Hoş ve boş yanyana iki kelime değildir sadece bazan. Hoş olan boş, boş olan hoş olabilir zira. Ketumdur kelimelerin iç manaları. Önemli olan, harcı iyi karmaktır, susmadan.
bazen sınırları zorlamaktır..kendi bildiğince yürümektir taşlı topaçlı bir yolu.. hatırındakileri ince tülbentlerden geçirip süzmektir hafızayı.. ve daha ve daha ve daha denilebilecek çok şeydir.. teşekkürler..
"En çok beyaz yalanlarca tecavüze uğradı saflığı" Sanki kış günü pencere önünde kırıntı bekleyen minik bir serçeyi alıp içeriye dişlerinin arasında ezmek gibi. En üzücü ve zalimce olan ve bir an önce bitsin bu katliam dedirten de bu ya zaten. Öyle şiirler okuyorum ki şair öldüren cinsten. Sanki imamın sözünü kesmek gibi ağızdan çıkacak her kelime...