bazı filmler, bazı kitaplar, şiirler, hayaller... Ankara’yı özlemek mesela, Eskişehir, Bilecik... kapı kapı dolaşmadan gözlerimle aramak, kuşların kanatlarına dolanmış bir iplik yarım kalmış atkılar kadar güzel ve ne kadar özel olduğunu bilemezsin hiçbir zaman tükenmemek.
tükeniyoruz etimizi yakıyor oksijen, ciğerlerimizde karbon faciası ellerim ne de güzel kokuyor tiner bu şehirlerden sonra sana gelmek vardı vişne kokulu bahçeler biraz Batum, biraz çay ve koklayamamış olman saçlarını benim gibi saçların diyorum ne güzel yılın her günü hazır açmaya başında saklanmış tohum kan pompalıyor kalp tüm damarlarıyla sen, bu dünyanın bilmem kaçıncı harikası görenler, geçirenler, sevenler, sevmeyenler hayranım sana.
içimde ezilen ütopyaların uygarca kendilerini mahvedişi var biraz izin vermeliler, biraz sentetik, eli boş dönmemeli babalar emeğiyle çalışana hürmetin bedeli bu faturalar şehirlerin hepsi aynı aslında, hepsinde kasımpatı yalnızlığı gözlerine ilişen bacak ağrılarından ötürü kan dolan pakette ölümlüler tablosunda adımız da var binmediğimiz vasıta kalmasın diye bu dünya derimin üzerine yapışan günün ağırlığı ne demiştim, tüm şehirler aynı yalnızlık,
albatros sarılı boynundan seğiren hayat... tüm siyahlar birikse de kanında sen hala bembeyazsın, Meryem’in İsevi kanatlarıyla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Albatros şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Albatros şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi ve Dua İle
ALLAH c.c. emanet ol.