şimdi bir bulutun seyrini düşler/misin benim için ama kapamadan ayın ışıklarını yıldızları sararak eskiden çokça acımış gülüşüne ve saklayarak heceleri günaydın tadında kulağının sabahına........
kuvvetli bir kar kaplar belki uğrak şehirlerin gözlerini tefeci aşklar senaryo gereği bilinç altı paylaşır kötülük sevdasını sen sakın kaygılanma eğri dursa/da yalpalayan yürek dediğin sonunu düşünmeyen volkanik duygular/da var ve ardına kadar açılır iklim sorgusuz sunar doğrudan aşk bildiğini paldır küldür yıkılır belki ressamın fırçasından umut ve teğet geçen zaman alkışlar ruhunun yenisinde beni...........
gizleniyor bak müzik kutusunda saçı açık sen dışarıda kayda değer bir hayatın paylaşımları düşüyor pencere pervazına ve dağınık saçlarında bir ömrün yağmurları saklanıyor usulca ne çok yanılırım ve ardından yine düşerim, vazo kırılır ölür başlangıçlarım ben sana bir sessizlik içinde tahammüllü yalnızlık besledim bilesin ve yalnızlığımın en koyu renklerinde çırılçıplak şiirler serdim kirpiklerinin ucundaki kente....
soğuk bir ter açılır o an dalgalar vururken yelkenli konuşmalarına utanarak sıkılarak aşık olurum hiç duymadığım sesine sen paylaşır/mısın çoktan yitirdiğim kimsesiz ruhumu dudak arandan fışkırırken doğaçlama özlemin aklının sözlerine bir beni ekler/misin acısız geceyle biliyorum çok uzak tenhalara gidiyor kara tren asfalta yapışan tekerlek tutanaksız ömürleri taşıyor bir yerlere bağrı güverte suskunu gemiler kalkıyor ağır aksak limanlardan ve gökyüzünün gözlerinden geçiyor çelik yığınlı sessizlikler...........
Nuh/un iki kişilik yerine saklandım seninle ardımda kolay açıklanamayacak bir hayat eklemleri yıkık bir serüven yüzü gözü kan/revan duygular bağışlanması zor sancılar yokluklar sahipsizlikler tedirginlikler ve her seferinde kalkıp yeniden düşmeler bıraktım hayati bulguları hala varken ruhumun ruhunun ekseninde açılmalı diyorum yeni bir sayfa ve pratik kalsın bir kapının eşiğindeki yalnızlıkta ben seninle teorik aşkın hayali boylamında asılmak istiyorum umuda ezberleme şarkılar söylemek istemiyorum sana ezgiler saçların gibi dağınık kalsın ikimizin orta yerinde bir kavuşmada.....
her gün aşık olursun.bir tek onu alır yüreğin susarsın....!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KELEBEĞİN ÇIĞLIĞI..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KELEBEĞİN ÇIĞLIĞI..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en komik hayatla bir palyaçodan ödünç aldığım güzellikleri getiriyorum.ağlamak nasılsa güzeldir.ama gülmek çok daha güzeldir....hep gülümse kardeşcik..ama hep...
Aşk, yani aşklar olursa bir gün sarı bir yaprak ''Bir tek onu alır yüreğin susarsın'' kapanır üstüne toprak....! Günaydının olur artık yüreğine yağan kar. Sakın kapama gözlerini ağır aksak ve asılmaksa kirpiklerine aşk , ışık o olacak. En eskiden gün gibi aşinadır hayali dört iklim arası yalnızlıktır şair. Kömür karası gece
Kolay geçmeyen zaman
Kocaman bir sessizlik
Uzak O kadar uzaklaşır ki şarkılar ve şiirler demir kapılı yüreğimizden bir türlü giremez içeri.
Yalnızlık
Yıkık bir yürek
Öylece saklanırsın Nuh/un gölgesine, görünmeyen iki kişilik seninle.
Ne zaman çiçekten çiçeğe konan bir kelebek görsek gözlerimiz renklerinde raks eder. Onların naif kanatları neşedir hayata Kelebeğin kozadan çıktığı andan itibaren artık ömrünün son günlerine yaklaşıyor demektir.
Tıpkı Aşk gibi Aşk ve kelebek yakındır birbirine ve ikisi de üç günlük ömrüyle bakar gözlerimize, ikiside kırılgan, naif ve narindir. İkiside bir gün uçup gittiğinde biri hüzün bırakır geriye diğeri toz kanatlarından arta kalan bir kaç soluk renk hepsi bu.
her gün aşık olursun.bir tek onu alır yüreğin susarsın....!
Offffff ki ne offfffffffff şiirin diliyle konuşmuş yürek. İç dünya şiirlerimiz,mutlu-mutsuz günlerin,duygulanışların, kaybedilişlerin hissedilenlik derecesinde yazılanlardır. Üstad kaleminizi hep okuyorum,dizeleriniz hem kırgın hem özlemli,hem içten hem hüsranlı.Yürek şiirinize ve söz incesi dizelerinize ve fon müziğinize beğenim ve tebriklerimle... Saygı ve selamlarımla...
Beni susturan şiirler oluyor hep okuduklarım sayfanızda ki nadiren görülendir böyle bir durum...öyle yerli yerindeki herşey sadece çok şey katıyor bana çözümlemede demek ve teşekkür etmek istedim.
Serbest şiir size çok yakışıyor aslan arkadaş Yine birbirinden güzel ifadeler okudum Üzerinde durup düşünülesi yazgılar Ama ben işin felsefesini diğer dostlara bırakacağım Güzeldi şiiriniz kutlarım:)