(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FESLEĞEN KOKULU KADIN (Annem) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FESLEĞEN KOKULU KADIN (Annem) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne sevgisiyle büyümek ne güzel şey. Annesinden başka insanı karşılıksız seven kim var şu dünyada! Varlığında bile doyulmayan bir hazdır anne kokusu, yokluğunda özlenmez mi hiç! Nice kalplerin ortak sesi bir seslenişti. Tebrik ederim dost...
Çok güzel bir şiir. Anne özlemi ne kadar sıcak, ne kadar içten anlatılmış... Ne mutlu diye düşündüm kendi kendime, ne mutlu o anneye ki; böyle yüce gönüllü bir evlada sahip... Böyle şiir gönüllü bir yavruya sahip... Biliyor musun şairim, o kadar güzel yazdın ki şiiri, annenizi bizler bile özledik.
"Göz yaşlarım yüreğime dolardı Ben ölürdüm annem..."
“Anne” sözlerinizin sıcaklığı, Kulağımızdan içimizin en derinlerine işledi Bir insanın duygularından hiç BUHAR yükselir mi ? İnanın sanki, tavassurlarımıza değin yükseldi ! “Bir gülüşüne muhtaç şimdi bu Pedi” Derse bir yürek böylesi sancı sancı, Hele uzaklardaysa senden ANA olan o BAŞ TACI, Yükselenler duygulardan ancak BUHAR olmalı ?!...
“Fesleğen kokulu Kadın” Bu sözle bile ANNE’Yİ oldukça derin anlattın ! Öğrendik sayenizde “Pedi” hanım, Yüreği nasıl tütermiş uzaklarda ki bir EVLADIN ?!!!...
Kutlarım !... Önce evlat yüreğinizi, Sonra şair yüreğinizi !!!...
Onatça tarafından 11/6/2013 12:32:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahh be monomu Seni görmeyeli tam bir yıl oldu, Sesin artık bana yetmiyor, Ahh be yineka, Pedumun seni çok özledi, Bir gülüşüne muhtaç şimdi bu pedi. AŞKIMI SEVDAMI YENİDEN YAŞATTIN YANAN YĞREĞİM YENİDEN ALEVLENDİ OKUDUĞUM ŞİİRLE YAŞADIM KUTLARIM ŞAİRİ
Harikasın canım ne kadar güzel bir hayal denizin sakinleştirici havasında elinde sıcacık mis gibi kokan bir fincan kahve şarkıların nameleri arasında bir sohbet sen benim en hassas noktamı anlatmışsın çok tşk ederim hoşça kal
Hani kanayan yüreğimin dermanı, acılarımın ilacı olacaktın ANNE..? Bilmiyormuusun şimdi karmakarışık duygular yumağında bocalıyorum, ne olduğunu bilmeden, kestiremeden gidiyorum. Yıldızlar kayarken birer birer semadan bilinmezlere doğru, ne de çok istedim yanımda olmanı. Sana hangi umudu, hangi dileği tuttuğumu fısıldamayı beklerken… Kayıp gittin ellerimden dercesine serzenişleri sıralamış şairim tebrik ediyorum
batu_41 tarafından 11/6/2013 1:18:27 AM zamanında düzenlenmiştir.