bir gece kullanmadığımız duyu organlarımızı da aldı götürdü bizlerden bu karanlıklar o yüzden ... *
bir kasım akşamıydı şehir üşümüştü biraz ve gece ilerliyordu bize doğru yapacak ne çok şey vardı aslında yapamadık yaklaşmasını bekledik hep birlikte ağır ağır yaklaştı tam önümüzde durdu
göz gözeydik şimdi bakışları keskindi gecenin delip geçti karanlıkları uzakları yakaladı sonra mevsimler değişti biz öylece kaldık orada gecenin ortasında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yitirdiğimiz gözlere ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yitirdiğimiz gözlere ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin çok güzeldi değerli kalemdaşım süper inan fon da öyle tam şiir yakışmış bu şiiri bugünün bir-inci si seçtim tam benlikmiş deli bir şiir ve gizemli bayıldım tebriklerimle sevgiler
Demem şu ki , büyük ustalarımızın dahi , zamanın süzgecinden geçip , insanlığın yüreğinde taht kuran çok sayılı az sayıda şiirleri vardır. Diğer şiirleri de güzeldir elbet. Ben her şiirin bir anlatısı bir öğretisi olduğuna inananlardanım. Şiir okyanusunda yerini alır ve belki de bin yıllarca bir tek okuyanı da çıkmayabilir çoğu şiirlerimizin. Bu çok doğaldır. Önceki yorumumda anlatmak istediğim buydu. Selamlar.
Değerli arkadaşım , her şiir , şiir okyanusunda bir damladır , kendi yerini o okyanusta alır.Sitelerde günün şiiri seçilmek ya da seçilmemek asla fazla bir önem taşımıyor bilirsin.Evrensel sanat dallarında eserler insanlığa aittir bu gün ve daima... Okunur ya da okunmaz, sevilir ya da sevilmez... Günü gelmemiştir çoğunun ve o gün bir çok şiirlerimize hiç gelmez zaten :))) Tekrar sevgilerimle saygıyla.
Teşekkür ederim zarif ziyaretiniz için yok'sul şiir dostum ... Kullanılmayan duyu organlarımızı alır bir gün geceler bizden ... Sağlık ve mutluluk dileklerim sizinledir.
BAKMAMAK İÇİN, BAKMAK İSTEMEDİĞİMİZ İÇİN...
BAKIP TA GÖRMEK İSTEMEDİĞİMİZ ŞEYLER İÇİN...
YİTİRDİĞİMİZ GÖZLER,O GÖZLER GÖNÜL GÖZLERİMİZ...
KUTLUYORUM ŞAİRİM...
SAYGILAR YÜREĞİNİZE...