Kimi dar ağacında Kimi katır sırtında, döşenmiş raylarda, ilerlemek zorunda. Kimi ulaşıyor istediği yere uçarak, şimendiferine ulaşmış bağımsızca... Yuvarlak dünya!
Kimi kozasında mutlu; kimi kozanın dışının farkındalığında. Ne garip küresin sen! Kimi yazar, yakar kimi... Köhne bir meyhane yaşlı bir otel Boşalıp doluyor, yalandünya...
Korkak savaşın sonrasında, gülücüklere kurşun yağan çağda. Salkım saçak açmalarda Ne garip döngüsün sen! Kimi çizer, siler kimi... Dönek dünya!
Kimi güldü, kimi ağladı kara bağrında Kimler yandı kavruldu nice narında Yaşamalı çocuklar tam baharında, kimleri astılar, yaktı kimi Yaşar mı şimdi bağrı yanıklar, Adaletsiz dünya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kapitalizm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapitalizm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimi güldü, kimi ağladı kara bağrında Kimler yandı kavruldu nice narında Yaşamalı çocuklar tam baharında, kimleri astılar, yaktı kimi Yaşar mı şimdi bağrı yanıklar, Adaletsiz dünya...
Adalet olsaydı az da olsa umut olurdu belki hak adalet yerini bulur demek için, Ama olmayan bir adaletten medet ummak ne kadar umuda umut katar bilinmese de ben yine de umutla çocuklar geleceğimizin umudu olsun diyorum şairem...Asılanların hesabını sormak için, kapitalizme, dur demek için... Harikaydı duyarlı kaleminize gönül dolusu tebriklerimle, sevgimle...
Kimi güldü, kimi ağladı kara bağrında Kimler yandı kavruldu nice narında Yaşamalı çocuklar tam baharında, kimleri astılar, yaktı kimi Yaşar mı şimdi bağrı yanıklar, Adaletsiz dünya...
EVET HELEDE BATININ İNSAFSIZ İNSAFINA KALDI Kİ DÜNYA AĞLAYANALRIN HESABI YOK ÜÇ BEŞ GÜLEN VARKEN
Kimi kozasında mutlu; kimi kozanın dışının farkındalığında. Ne garip küresin sen! Kimi yazar, yakar kimi... Köhne bir meyhane yaşlı bir otel Boşalıp doluyor, yalan dünya...
MERHABALAR DOST GÖNÜLLÜ İNSAN ; HARİKA ...ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
cüssesi büyük yüreği küçük yeni dünya düzeni,ki binlerce yıldır var olan ama dengesizce hala ardından koşulan bireyselci toplumcu insani değerlerden uzak bir aldatmaca.bir şiire düşerken bu kadar gerçekçi anlatılacağı aklından geçmemiştir.şiirle bir insan olarak gurur duydum....kalem militan kızıllığında mavi bir dünya adına harflerle yaşaması gereken çocuklara hayat vermiş..müthiş...
İnsan, başa çıkamadığı dürtülerini ne yapıp edip yenmek zorunda. Aslında bu insan olmanın da bir erdemi zaten. Birlik ve dirlik ancak insanın iradesi ve sevgi dolu yüreğiyle sağlanır. Biz insan doğduk insanca yaşamak peşindeyiz. Teşekkür ederim saygılar.
Kimine kavun ,kimine kelek Kimine urba, kimine yelek Marifet yuvarlak dünya da Ve Dünyaya hükmeden Omurgasız İnsanlıkta Çarkı dönüyor, kanla, göz yaşıyla Dayanılmaz acılarla Bu dünya kambur dünya Menzil vermiş kapitalist soysuza İnsan canı mezatta hemde ucuza _____________________MUHTEŞEM Köze düşen asil bilge cesur yüreğe Selam ve Saygılarımla
Kimi kozasında mutlu; kimi kozanın dışının farkındalığında. Ne garip küresin sen! Kimi yazar, yakar kimi... Köhne bir meyhane yaşlı bir otel Boşalıp doluyor, yalan dünya... TEBRİKLER
Evlerin de küçücük bir kutuya hapis yaşıyor insanlarımız ne yazık ki. İnsan beynini zayıflatan programlar; düşünmeyi, geliştirmeyi, yorumlamayı unutturuyor. Sonra da kulaktan dolma laflarla hareket ediyorlar. Ne zaman ki oturduğumuz yerden kalkar harekete geçeriz işte o zaman kapitalizmin gölgesinden kurtuluruz. Temenni etmek de bir icraat aslın da ya oda olmasaydı?
Kutladım santimetre karesi anlam kokan şiiri..