Ah karanlığın derinindeki ışıltı! Zarif tutamlarınla sarılırsın ışığı yutan gölgelere Nefeste bir daraltı Canda bollaşmanın ağıtıdır meltemler eteğinde Kendi kor yağmurlarında ıslanmayan Yağmurlar düşer öylece Islanmaz hiç saçları Yerleşir pırıltılı yalnızlıklar boşluğa Karanlıkta hapsolan ışıklar gölgelerin içinde dalga dalga ...
Göğün en saltanatlı hoşluğudur âlemde Savruntularda kopan firarlar avucunda Tüm sesler dilinde serenat olur Tüm darlıklar ekseninde vahalara kavuşur Göller dizlerinde ağlaşır Göğün yüzü gülen yüzünde saflaşır ak pak olur gülümseyişler Aydınlığın gizemli sarhoşluğu Yeryüzünün en görkemli kalabalığı Şaşaanın merkezidir göğün yücesinde Tüm karartılar ellerinde döner ışıltılı yıldızlara Gündüzün kucağında semah eder her yeni günde
Güzelliğin haşmetidir göklerde Bir serüven, her gün göğün en yükseğinde Aydınlığı bastırsa da her gün karanlık Yücesinde yatar bir kocaman sonsuzluk Her gün sabahın seher yelinde Karanlığın derinindeki ışıktır evrene Kâinatın sultanıdır güneş Kocaman parlaklığı ile Her günü bir danstır Işıktan soneler eşliğinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIĞIN DERİNİNDEKİ IŞIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIĞIN DERİNİNDEKİ IŞIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlıklara düşeriz ya bazen .Gözlerimiz bir pırıltı arar.Bu fizikidir de ,peşisıra düşüncenin, duygunun karanlıklarda kalması bir başka yakar insanı.Yüreği ,düşünceyi aydınlatacak bir kı- vılcım nasıl aranır ama!Bütün dünyanın gereksinimi kaçınılmazdır gün ışığına .Yanıbaşına umu- du da korsanız eğer mutluluğun ritmi başlar . Teşekkür ederim saygılar.
Şairem değişik bir konuyu ne güzel işlemişsiniz.Işıkla kalalım her daim çok sevgilerimle..Yüreğinin derinlerinden gelen ışık sönmesin,kalemin var olsun ...
çok güzeldi Maide şairem bana sanki dünyanın yaratıldığı gündeyiz gibi geldi :) çok hayalciyimdir ben ama gerçekten o hissi yaşadım o günün serenadı olsun bu şiir çok güzel beğendim kutluyorum sevgimle
Yağmurun yüceltisine tutunup şiir okumak İyi halli bir dünyanın yükseğine çıkarak mutluluğa sokulmak Seviler doğuran anaların ellerini sevgiyle öpmek Ve unutulmuş sevinçlerin güvertesinde sonsuzluğu kucaklamak. Tebrikler.
kalemin daim olsun. kocaman yüreğini tebrik ederim
esenliklerle