Aynı kapılara çıkan yolları arşınlar adımlar Aynı umutları sırtlarlar omuzlarındaki torbaya Geçirirler arsız maskelerden birer suret Her yerde bir anlamsız hareket Düşler yollarda Düşler ayazda Düşler korkuda kopar ortalıkta kızılca kıyamet ...
Aniden gün ışığında bir saltanat Sapanlar dolar çocukların ceplerine Atış serbesttir içeriden, geriye Lakin ne hedef vardır ortada, nede nişancı Atlar kuytudan masala bir kırmızı sazan Kovaya koysan, suya salsan Gelgitler dönüşüm geçirir oracıkta… Evrimleşir kırmızı sazan, yerleşir temelli hikayeye Yosunlar savrulur, Ağlar dolaşır ayaklarına, Kaçamaz mıhlanır yerine Hikâye de dramı aşan berbat bir yan Kahrolur sazan! Öyle çok feryadı doldurur ki ceplerine Duyar denizkızları ağlaşırlar orada oluşan hadiseye Ortaya çıkan sığda uyuyan vantuzdur dolaşır ağlara Sarınır ağa, sancır ağ. Ortalıkta bir ağrı, bir figan Kopar iletişim! Çağrılır bir terzi yamar tüm kopan bağları Daha da iyidir eskisinden.
Kıymete açılır pencere. Var gözüm der gir içeri. Gir de bir seyreyle. Bir güzel şerbet sunulur. Her köşeye bir baş kurulur. İçtikleri şerbetin lezzetinden olsa gerek Ayak olan başlarda bir hâkimiyet… Uzar sohbet, yankılara konar hemen işaret Başlar gecenin orta yerinde bir operet Gecede bir karanlık, bir hararet! Kırılır bir lam sesinde ham perde Dağılır kristalden her cümle Ağlar makam, Usul ile ...
Salınır ruhla bir olan Girizgâh bir şenliktir kalbe dolan Gecenin seyri harmandır Gül dalından atlar çekirge… Vakıf olur o da yazılan masala İzleyeyim der evvele makarada ki filmi Lakin ayakbastı parası der tutturur zebani Bir kem, bir küm… Ödeyemez parayı, sıçrar bir adımla içeri. Ardına düşerse de zebani yerde değil göktedir aranan şimdi… Kalabalıktır içerisi… İzlenir dikkatlice, başlar akabinde bir bilmece. En az bilene verilecektir bir hediye… Herkes çok bilmenin telaşı ile Laf ola sıralanır yanıtlar Bulunmaz yanıt, açılmaz kilit Kalakalır hepsi yerli, yerinde… Film biter, herkes gider ...
Giderken de anlatır bilmeyenler, Anlamadıkları her şeyi herkese...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LAF OLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LAF OLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günümüze dair her köşeye bir baş kurlmuş ve her ayak baş olmuş şu an ülkemde ve çekirgeler her yerde ne zebaniden korkuları var ne de ahiretten.... derinliği olan beğeniyle okuduğum dizeleri kutladım şairim her dem saygımla
Sevgili şairem işlerim dolayisi ile yorum yapamamıştım şiirinize. ama aklımda idi ziyadesiyle beğendiğimi öncelikle belirtmeliyim, gerçekten kendini okutan bir şiir(bütün şiirleriniz öyle)
Öyle çok feryadı doldurur ki ceplerine Duyar denizkızları ağlaşırlar orada oluşan hadiseye Ortaya çıkan sığda uyuyan vantuzdur dolaşır ağlara Sarınır ağa, sancır ağ. Ortalıkta bir ağrı, bir figan Kopar iletişim! Çağrılır bir terzi yamar tüm kopan bağları Daha da iyidir eskisinden.
çok güzel bir serbest bir şiirdi şairem yüreğinize bereket. sonsuz saygım ile
her köşeye bir baş kurlmuş
ve her ayak baş olmuş şu an ülkemde
ve çekirgeler her yerde
ne zebaniden korkuları var
ne de ahiretten....
derinliği olan
beğeniyle okuduğum dizeleri kutladım
şairim
her dem saygımla