Havalanan sedanın aksidir suda Yerden savrulan her zerre Göğün yüzüne düşen bir damladır sonsuzlukta…
Geçirimsizliğin ağıtı duyulurken zamanın nefesinde Kulaklar kapalı gözler yorgundu sonsuzluğun gaflet uykusunda ...
Dönmeye yüz tutan tüm aksaklıklar Sürgün yerinde asılı simsiyah kilitlerin altında Sağanak dolu fırtınalardı Göğün yüzünden atılan Islanmak savrulmak olsa da kaderi Bir damla umutla Silkeleyip atardı daraldığı yerde meseleyi Son sağanaktı Yakamoz çağrışımlı iz düşümler dalgalanıyordu Büyük yoklukların küçük varlıkları devasa gölgelere sığınıyordu Bu gölgedeki karartılar suda dalgalanıyordu Karanlıklara sığınan tüm ısrar edişler kederli bekleyişler Birçok açlığın seyrinde kalabalıklara karışıyordu ...
Ve Yalnız bir insanın kalp atışı Yolun kenarında Bir tahta bankta asılı kalan onca umut Yerdeki damla denizde bir derya… Adam farksız bir fırtınada sallanan tekneden Tüm kaybettikleri yüzüyor önündeki bir karış suda Kederli gülümsemeler içinde Görkemli ağıtlar damlıyor su birikintisine Pırıl pırıl ay ışığında ağlıyor gece Loş dalgalanmalar kırılıyor adamın ekseninde Kendi kıyısına sürgün edilmiş adam bir karışta. Yanılsamaların dayandığı noktada İflas eden onca umut darağacında Saltanatlı şölenlerin uzağında şimdi iradesi ...
Bir adam karalık bir bankta Ne beklediğini bilmeden bekliyor umutla Karartılar uzuyor önünde Gölgeler sokuluyor iyice geceye Gece dolusu karanlık sökün ediyor kuytuya Ve bir dalgalanma ay ışığında Bir güvercin başında İşte umut dolu bekleyişin kaynağı Bir kanadın çırpma sesi karanlığın ardında Sevgiler havalanıyor bir karış sudan sonsuza Adamda bir gülümseme bin umut Bir kanat çırpışında güvercinin
Uyuyan dev uyanıyor uykudan Mutluluk eşlik ediyor kuytuya Derin bir serenat yerleşiyor o ana Dar alanda dalgalanıyor ay ışığı O bir karış su gecede bir umman Mutluluk bir kuşun kanadında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAR ALANDA AY IŞIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAR ALANDA AY IŞIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Yalnız bir insanın kalp atışı Yolun kenarında Bir tahta bankta asılı kalan onca umut Yerdeki damla denizde bir derya… .....
Ne güzeldi dizelerin arkadaşım. Birkaç kez beğeniyle okudum dinledim fon müziğiyle. Alıp götürdü yüreğimi bir yerlere. Yürekten kutluyorum. Sevgiler alkışlar İzmir'den..
Uyuyan dev uyanıyor uykudan Mutluluk eşlik ediyor kuytuya Derin bir serenat yerleşiyor o ana Dar alanda dalgalanıyor ay ışığı O bir karış su gecede bir umman Mutluluk bir kuşun kanadında…
içimizden derin bir ırmağın akışı gibiydi şiirin her mısrası ..bazen soluksuz akarken bazen dalgaya sunak olan.. sonsuz tenriğimle..
Bu şiiri seslendirebilirdiniz.
çünkü seslendirmeye çok uygun bir akıcılık var.
kaleminize sağlık