zaman kopsa orta yerinden şimdi ayrılsa gecenin koynundan güneş ve ay doğsa gözlerimden gökyüzüne
sonra sen gelsen hiç ses etmeden izlese yıldızlar adımlarını adın içli bir şarkı olup dökülse dilimden sussa nağmeler sesime sessizliğimin alnından öpse sesin
vurdumduymaz bir hıçkırık takılsa boğazına kelimelerin önce ağlasam adamakıllı utansa geçmişim geçsem gelmişimden geçmişimden benden vazgeçsem
ve anlasam anlamlandırsam dünyanın neden dönmediğini ve neden gülmediğini çocukların
kaçak tebessümlerini çalsam yüzünden sonra gökkuşağından taç yapsam iklimlere yeşerse gözlerim gelin etsem hüzünleri telli duvaklı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen gelsen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen gelsen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazıyı okurken umudu yakaladım dedim kendi kendime. Uzun bir vakittir yazılarınıza çöreklenen karamsarlığı ötelediğinizi düşündüm. Fakat beklenenin gecenin koynunda saklandığını söylemişsiniz ya bir yoruma yanıtınızda, o vakit anladım geçmişe dönüp bakmayı sürüklediğinizi ardınız sıra. Üzüldüm ne yalan söyleyeyim, ama duygu sizin, zaman sizin, yazı sizin değil mi? Dilediğiniz kadar, dilediğinizden, dilediğiniz kelimelerin gücüyle oluşturabilirsiniz. Keşke umut yükü umutsuzluk yükünden daha ağır olabilseydi. Emin olun, güneş daha bir başka doğardı o zaman. O zaman geçmişin fısıltıları, yerini bu günün yüksek desibeline bırakabilirdi. Yani yine buğulu bir yazıydı okuduğum kanaatimce.
gecenin avlusuna açılan her şiir izdihamdır.. geçen yazdı sanırım böyle oturmuş gelmeyecek kendimi bekler gibi bekliyorum bilinen bilinmeyen şeyi.. bekledim..bekledim.. saatin tik takları son'un başlangıcına götürüyordu bu düşümü.. hani biri omzuma dokunsa dışarda çalı çırpı alev alacak sanki.. odada tedirginlik ve boşluk kokusu gittikçe üstüne siniyor.. insan kendi imgelelerinde de zehirlenebiliyordu.. içindeki zehiri bir şiire akıtmaya kıyamadığından uykunun esrikliğiyle bir şarkının melodiilerine tutunmanın hüznüne dönüşmesine engel olamamaktı gece.. şiirdeki başlık,cümlelerin izdüşümüydü..okudukça içimden geçen bir parça cümleyi bırakmadan gitmek istemedim..sevgiler.
Her yerde tüterken o eski sevdalar...
Gönlüne dayar biri merdiven süzülür diğeri kanatlarıyla, ruhuna hayran...
Şiir diyorum, bu şiir, bir tür diyorum.
Çok saygımla.
deniz_tayanç tarafından 11/21/2013 3:51:24 AM zamanında düzenlenmiştir.