Şiirler yazacağım sana Bir gece vakti Öyle süslü kelimeler değil İçimden geldiği gibi Anlatacağım Kalbimin seni nasıl sevdiğini Toy delikanlıyken Peşinde gezdiğimi İlk bakışta gözlerinden Vurgun yediğimi Şimdi vakit sensizlik Anlatacağım Ömrümün seninle Nasıl bittiğini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLATACAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLATACAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmgelerin deryasında biraz gizlesem hislerimi, beni anlamazsın diye korkuyorum inan ki! Ben işte o zaman yerim son darbeyi, yıkılırım ey sevgili!... Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış misali algılardan nafile yorulur gönüller.Çok güzel bir seslenişti doğrusu. bütün samimiyetimle tebrik ederim...
Şiirler yazacağım sana Bir gece vakti Öyle süslü kelimeler değil İçimden geldiği gibi Anlatacağım Kalbimin seni nasıl sevdiğini Toy delikanlıyken Peşinde gezdiğimi İlk bakışta gözlerinden Vurgun yediğimi Şimdi vakit sensizlik Anlatacağım Ömrümün seninle Nasıl bittiğini.
Abimin güzel yüreği ve değerli kalemi hiç susmasın .. saygılarımla..
Şiirler yazacağım sana Bir gece vakti Öyle süslü kelimeler değil İçimden geldiği gibi Anlatacağım Kalbimin seni nasıl sevdiğini Toy delikanlıyken Peşinde gezdiğimi İlk bakışta gözlerinden Vurgun yediğimi Şimdi vakit sensizlik Anlatacağım Ömrümün seninle Nasıl bittiğini.
Mümin Ağır 22/10/2013
Sitemde olsa mükemmeldi beğeni ile okudum Yüreğini kalemini selamlıyorum usta ______________________________________________Saygılar
günaydın Hep sen yaktın canımı kirli yaşlarınla Ben sustum sadece soran gözlerle bakarak Anla dedim usulca sadece beni anla Sen konuştun sana ait ne varsa Ve sıra bendeyse anl/atacağım sana dairlikleri