yüz verdim el’li daha istedi b’aşka yabancı
hayrettin taylan
türk şirinde ilk ve yeni tarz… Letrik Tevriyesel tarz( letrizm harfçilik, tevriye, ikiden fazla anlam) s’anılardan,f’anilerden,can dileyen dilin şükrüyüm g’el’işinin g’ardında zaman ayarlı yokluğun s’arıyor bensizliği sevmelerin en güzeliydin, gitmelerin de sen söz’eli gitmek bile seninle sıcak, k’almak da benimle buzul hiçbir y’ara ay ve şemli zamanları eritemedi her yer , her yar gibi ağlasa da dizelerimde ağlaşan sözleri yazmayı bırakamadım bir iksirin tenkisatında uyanışlarım çıkarıldı kalbinden bir s’özün semantiğinde mavinin semasında durulandı algım bir müjdenin fonetiğinde çalındı ilk oluşunun şanlı şarkısı 2… nüfussuz kalmış aşkın nüfuzunu t’aşıyor yalnızlığım sürü gün’ümde belirsiz adayışıların r’ahına serildi bahtım sensiz eriyen ç’ağın bilinç filesinde sevi mecazı kaldım b’arınıyorum, yüz verdim el’li daha istedi b’aşka yabancı s’öz serdim s’elli ıslaklara yenildi kurumuş ve’balım t’adın yok anlayacağın… 3… s’onsuzluğun mavimsi d’iline g’itti, terk ediliş "aşk"ın arısıyım, çiçek olmanı diledim rabbimden her mısrada k’okun , her cümlede sevi h’acizin var yalnız sensizliğin vejetaryeniyim, emrime sözleniyor suskunluğun teslimiyet mucizesinin i’çin’de başlar yalnızlığımın kalabalığı sana gelmenin enerjisinde tümlenir huzurun sesi s’ana varmanın v’anasında açılır tüm umutlar seninle 4… z’ahmetler bitmez, hayır ‘et’tinlerin bitmez sevda denizinde r’ahatın nefesidir kavuşmak, gerçekliğin o’dağında sılanın v’arması b’oyalıdır s’ana değişim süreci, olma ziyasında etiketlenir aynı ruha sade bir başlangıçtır, tenha dehalara sızılıştır senin düşlerime almak |
bu tarzda o kadar çok şiir var ki...
şâir, sözcükleri dans ettirmeli
eğmeden, bükmeden sözcüklere hükmetmeli şiirde şâir...
ayraçlarla olsun, kesme işareti ya da herhangi bir noktalama işaretiyle sözcüklere dokunulduğunda anlam üç yüz altmış (
360) derece değişmeli ve mana, bütünlük bozulmamalı...
bu anlamda bir yenilik göremedim...
teşekkürler...
saygıyla...