Zamanın kör ayazından sesleniyorum sana. Duy artık şu kalbimin çığlıklarını…
Sensiz uzaklarda yapayalnız bir mülteciyim. İçinde ki sevdayı arayan. Yokluğunun kaçıncı ülkesindeyim bilmiyorum. Bildiğim tek şey aşkından ötürü.
Aslında sensiz bir hayatı düşünmek bile istemezdim. Ama şu zalim kader olmasaydı aramızda. Seni başka kollara, Seni başka tene, Seni başka yüreğe yar etti. Bana gelince boynumdan büyük bir ayrılığı hediye etti.
Kahroldum geceler boyu. Kahrettim sensiz batan güneşe, Sensiz geçen zamana, mevsimlere Bizim için gelmeyecek yarınlara. Kahrettim!
Şimdilerde taş duvar kesildim kendime. Ne zaman elimi cebime koysam Yırtık bir hüznün boynunda buluyorum kendimi. Ve yakamdan başlıyorum kendimi öldürmeye. İntihar ediyorum yokluğundan düşe, düşe.
Neden sevdim seni aklımı kaçırana kadar? Gittin aklımı yanına alarak… Şimdi sensiz hiçbir şey düşünemez oldum! Genzimi yakan bir acı Ve canımı acıtan bir sızı oldun.
Seni ilk tanıdığım günü hatırlıyor musun sevdiğim? Ürkek bakışlarım, korkak bir yüreğim ve yağmurdan üşümüş saçlarım vardı. Sarılmıştın hiç bırakmazcasına. Ve ben sahiplenmiştim seni, sokulmuştum sıcaklığına!
Benden gittin günü hatırlıyor musun sevdiğim? Sanki hiç tanımıyor gibiydin. Sanki kokumu içine çeken sen değildin. Bir yaz yağmuru, ya da ağustos güneşi değildin ki Umursamayayım gidişini.
Ve yeniden çıktın karşıma ‘’özledim’’ diyerek… Yapma Allahaşkına. Bana gelmedin ki sen… Benim olmadın ki…
Keşke o gün yeniden görmeseydim seni. Tekrardan acı olmasaydın dudaklarıma. Neden ansızın girdin ki aklıma Bak senden başka hiçbir şey düşünemez oldum. Yağmur yağmış bu kente, kar yağmış, taş yağmış umurumda mı? Seni sayıklardım gecelerce.
Ben yokluğunu koynumda uyuturdum Her gece hıçkırıklara boğula, boğula. Bu kentin sana ihtiyacı yoktu be sevgili Ardına bakmadan çek git yine Vurdumduymaz tavrınla!
Sen yokken daha mutluydum ben. Deli gibi dolanmazdım caddelerde. Kaldırımlar arkadaşlık etmezdi biçareliğime. Ya da otobüs duraklarında seni aramazdım aklımı kaçıra, kaçıra.
Belki unuturdum seni Belki vazgeçerdim senden Belki ben terk ederdim seni, ama İçimde cenazen olmasa… Şimdi sevdiğim; Seni yüreğimden nasıl taburcu ederim?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazılmayı Borç Bilinene ' ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazılmayı Borç Bilinene ' ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ömür hayırsıza.Bir ömür gömeriz kalbin en gizli köşesine.. Gizli gizli ziyaret eder bildirmezdik özlemini kendimize bile. Yanan gönül söner mi derseniz sönmez sadece küllenir bir zaman. Ki tekrar görene kadar. Ki tekrar bildik duyguları tenimize işleyene kadar. İnsan kaç kere ölür ki.. Kaç kere doğar bir yürekte..
Güzeldi çok..Ve ses çok buğulu..
Ayvazim Deniz tarafından 10/19/2013 12:48:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hüzün ve duygu seli dolu şiirdi beğeni ile okudum ve dinledim üstad Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın............ ______________________________________Saygılar
yeri göğü yaratan feryatını aşırdı ssırrını ele vermeyen HERAKLES kefenini şaşırdı toprak toprak diye direndi tanrı gül yüzüne sır veren sırları taşırdı selama el verene eyvallah------------------içimden geldide yazıverdim affola kaleminiz susmasın
Gizli gizli ziyaret eder bildirmezdik özlemini kendimize bile.
Yanan gönül söner mi derseniz sönmez sadece küllenir bir zaman.
Ki tekrar görene kadar.
Ki tekrar bildik duyguları tenimize işleyene kadar.
İnsan kaç kere ölür ki..
Kaç kere doğar bir yürekte..
Güzeldi çok..Ve ses çok buğulu..
Ayvazim Deniz tarafından 10/19/2013 12:48:13 PM zamanında düzenlenmiştir.