gelişlerine sevinemedim hiç bir zaman gidişlerini bağışlayamadığımdan..
Soğuktu senin mevsimin Güneşleri gözlerinde saklardın hep Dokunamadığım bebeklerinde batırırdın Ben sıcağı severdim Rüzgardan ürperirdi kirpiklerim Bundandır belki de titreyişim ellerinde..
Kapanırdı kapıların düşlerimin ertesinde Kilit vururdun boğazıma takılan sevinçlerime Hem kanamak hem delirmek sevdadan Ki mevsimlerine alışma çabasıydı yaşadığım Sessizce Kısık kısık Ve yitik sevişleri kucaklardı hep yürek Bir çocuk masumiyetinde..
Masal olurdu varlığın Kahramanıydın bir yüreğin belki Belki toprak altına taşınacak bir his gibi Ölümsüz, ebedi Olur olmadıklarındı belki de Vazgeçemediği..
Tezatlıkların tüketti şiirlerin mürekkebini Parmaklarım yoruldu yazmaya çalıştıklarımdan Kalemim tükendi satırlarımı dolduramadan Bitikti şu saatten sonra herşeyim Düşündürdü sonra; ‘İşlevsiz bir yürek ne yazdırabilirdi ki? Neyi anlatabilirdi..
Hiç yazamadığı Sevişleri mi, Hep yaşadığı Gidişleri mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iç çekerek yazarsın bazen..bu da öyle.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iç çekerek yazarsın bazen..bu da öyle.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.