(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLE GİT BARİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLE GİT BARİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Giden gitsin diyelim ama öyle yaka silkerek git demeyişine sevindim. Şiirlerde de olsa, insana kıyamıyorsun hiddetin, kızgınlığın bu kadar mı kardeşimmm :) Şaka şakaa sana yakışanda kırıp dökmeden inceden ince mesajlar vermendir. Ben senin hece şiirlerini çok beğeniyorum ama 14 lü ama 11 li hiç fark etmez demekki ustlarada okuyucularda çok güzel dikkat etmişler. Heceye gönül veren yazan arkadaşları ve seni yürekten kütluyorum. Selamlar, sevgilerimle Nezahatcımm.
Harika bir şiirdi.Aşikın acısını kahramanınız,yüreğinin ta derinliklerinde hissediyor.İnsan vurgn yiyince hayatı mahvolur,onunda hayatı mahvolmuş.Aşkının acısı bir yılan gibi yüreğine çöreklenmiş çıkmıyor oradan. Aşk bitmiş ama,kahramanının en çok canını acıtan,onu aldatması,onun bütün hayallerini öldürüp ayaklarının altına alması ve onun hayatını bitirmesidir kardeşim.
Her yönüyle şiir güzeldi keyif aldım okurken selam olsun usta kaleme Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın ____________________________________Saygılar
Nasılsa yolcusun menzilin uzak Harcama vaktini bekleyiş tuzak Noktayı bil, ama; gün kollar her hak, Koyduğun gönlümden öyle git bari
Dil ne kadar git dese de her gidiş acı bir iz bırakır içimizde... Oysa ki yürek gitme kal der de bunu kaç kişi duyar ve hisseder de kalır ki... Her ne olursa olsun gitmeler hiç yaşanmasın dileğiyle can, ya da illa gidilecekse de dönüşü olan gitmelere olsun tüm gidişler... Akıcı dizelere gönül dolusu tebriklerimle Nazom, uzaklara kocamann selam ve sevgilerimle...
Kardelen-1 tarafından 10/2/2013 11:31:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Daha ne anlatsam, ne desem sana Okunmaz mı çehrem? Susma de bana Hiç mi sızın düşmez insafsız ana? Kıydığın gönlümden öyle git bari Bütün şiirin anlatmak istediği bu kıta da acıkça ortaya konuyor. belli ki kapanması güç yara almış kalp burada kapılarını kapatıyor git diyor. ''Daha ne anlatsam, ne desem sana'' anlatmak istenilen sözlerin bittiği yer. Arkadaşımı tebrik ediyor, olması mümkün olmayan beraberliğin son vurduğunu muhteşem şiirini kutluyor selamlar gönderiyorum.
Can, canın içinde kaybolmuş yeri Beden tezgahından alamam beri Yerle yeksan halde bırakıp geri Oyduğun gönlümden öyle git bari
Yüreğin ve kalemin daim olsun çok muhteşem bir eserle karşılaştım Kırdın döktün gönlümden kazıdın öyle bir git ki geri dönmeye yüzün olmasın diye şiirle tüm kapıları kapatmış Şaire çok ustaca yazılmış harika bir eser içten kutluyor başarı dilerlerimle beğenilerimi yolluyorum. Selamlarımla esenlikler dilerim
İstemler,özlemler,sitemler sel gibi akmış...Hangi yürektir ki bu güzel mısraları okuyup ta istenilen tadı almasın...Emek verilmiş,düşünülmüş,mısaraların dizayınına bakılmış...Özen gösterilmiş.Kutlarım....Sevgi ve selamlarımla can dostum...
Şiirlerde de olsa, insana kıyamıyorsun hiddetin, kızgınlığın bu kadar mı kardeşimmm :)
Şaka şakaa sana yakışanda kırıp dökmeden inceden ince mesajlar vermendir.
Ben senin hece şiirlerini çok beğeniyorum ama 14 lü ama 11 li hiç fark etmez demekki ustlarada okuyucularda çok güzel dikkat etmişler.
Heceye gönül veren yazan arkadaşları ve seni yürekten kütluyorum.
Selamlar, sevgilerimle Nezahatcımm.