(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aldırdım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aldırdım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir varsa şuur vardır.Çünkü şuur varsa bilinç vardır. Şiir alkışını yazan yürekten alır...Şair ise lal yürekler dünyasında dile gelen, fikreden bir coşkun yürek taşır... Yüreğinizden şairlik asla eksik olmasın... Ustam siz alkışı yürekten hak edenlerdensiniz tebrikler saygılar yüreğinize..
Değerli kardeşim.Çaresizlik insanı böyle yapar işte ellerin bomboş kalır,heyhat boşuna yaşamışım dersin.Onun için bu konuda çok dikkatli olmak gerekir.
boş sanır şiiri/ilhamımı bilmeyenler nerde destanlar yazdığım güzeller çok denedim, hep tükendi çareler er aldı/yer aldı sevdiklerimi
Bu mısralar şiirin kalbiydi.bütün şiirde anlatmak istediklerini son dörtlükte anlatıvermişsin.kutlarım seni.
SUDA AYAK İZLERİ Önce bir deniz düşer aklıma Masmavi bir şarkı başlar derinden. Sonra yosun kokan ıslak bir rüzgar; Saf saf, serin serin gelir, Rüzgarda lirik fısıltılar, Rüzgarda ilkbahar sahillerinden Müjdeler taşıyan sözlerin gelir!
Açılır hayale kıvrak bir yelken, Çözülür dolaşır mısralar bir bir. Ve sen gelirsin uzaklardan sen; Hani o en yitik efsanelerden Ta ruhuma gülen gözlerin gelir.
Çocuksu bir umut karışır tuza, Tüm katı gerçekler çözülür, erir. Kıyıdan bir gölge uzar sonsuza Yasaklar, incecik bir geçit verir; Üzerinden ürkek, belli belirsiz Üzerinden kaçak yakamozlarla Bana doğru ayak izlerin gelir. Yazar : BEKİR SITKI ERDOĞAN
aah hayat, genç ve sevdalı olmak vardı
sevmek, çok uzaklardaki bir güzeli
akşam oldu, yine dünyam karardı
düştüm geceye, etraf zifiri
SEVDANIN YAŞI OLMAZ DESELERDE, DEMİR TAVINDA DÖVÜLMELİ, MANİDARDI DİZELER SAYGILAR HOCAM..