’bir şarkı söyle dedim rüzgara ne varsa bildiğim unuttum dedi’
kifayeti eksik kelimeler doğuyor aklımın rahminden bu yüzden babası hiçlik olan cümleler peydahlıyorum
soğuk bir yetimhanenin taş duvarlarına anne yazan çocuklar gibiyim bu ara ne yana dönsem yüzümü kimsesizlikle kucaklaşıyorum ve sızıp kalıyorum kollarında yalnızlığın
fikrim kendini kaybediyor beynimin uçurum diplerinde menzili kayıp düşlere kurşunlar sıkıyorum olur olmaz yerinden bıçaklıyorum hayallerimi
kendimi satır satır kana buluyorum
kirpiklerine salıncak kuruyorum Azrail’in sallandırıyorum yüreğimin gelmiş geçmiş ölümlerini yaşayanların ruhlarına hatimler indiriyorum küfürbaz lisanımla
üşüyor kemiklerim bu ara her bir mevsim kışa tekabül ediyor ve aralık kokuyor ağustos
bu ara en çok kendimden gidiyorum uzaklara kendimi terkediyorum ve herkesten çok kendime küsüyorum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
küs şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
küs şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnızlık senfonisi.Çık bir an önce bu haletiruhiyeden ölüm gelmeden.Çürümeni istemeyiz.Güzel duygular güzel ifadelerle ve imgelerle dillendirilmiş.Eyvallah...
bu dediğiniz mümkün değildir..malesef..küsmek insan doğasında var..her şeyi herkesi bırakalım..insan kendine bile küsebiliyor.. ne sunulduysa yaşayacağız orası belli..ama küserek ama barışarak..
aaa est. pilavdan dönenin kaşığı kırılsın..ve hatta birde renklendirelim yorumu anlam ve öneme binaen.. eğer o kadar sabredemem diyorsanız bende kötü şiir çok..bi dolaşın derim sayfayı..
Bazen insan kendi kendinden nefret eder öyle ki bu nefret, bu kızgınlık çevresindeki herşeye de yayılır, şair ruhlara ait melankoli hali diyorum ben, önemli olan dingin kafa ile çıkabilmektir. Güzeldi hüzün yüklü şiiriniz. Tebrikler. Saygılarımla.
est.. insan ne yaşadığını ve neden yaşadığını bilir..ne üzülecek ne kırılacak bir durum söz konusu değil.. ben şiir yazdım siz yorumunuzu..sıkıntı yok..
Değerli gönül dostu kardeşim, Umarım bana kırılmadınız sanki biraz kırılmışsınız gibi hissettim, eğer öyle ise çok üzülürüm. Benim bahsettiğim bazen insanın kendi kendine kızması olayı bizler gibi şiire gönül veren her insanın sık sık yaşadığı bir durumdur ki ben de çok sık yaşarım, iyi ki yaşıyorum ki şiirler yazdırıyor bana, bu konu bence sizi asla üzmemeli. Yine de hatalı bir şeyler yazdıysam sizden özür dilerim.