şairler ölüyor bu gece şehrimde bir bir yitiyor kutsanmış hikayeleri omuzlanmış başlar ürkek yan yatmış ,bir adamın ağır gölgesi ve kuytu bir ayazda demlenen şehir efsanesi...
ne varsa nezaket kurallarına dair bir bir sövüyorum dilim döndüğünce ah ulan diyorum gemlenmiş bir yaşamın dilini tokmaklayıp tükürüp suratına arsız masumların kaç diyorum alabildiğince kaç kurtar ruhunu
oyuklarına gizlen bir çocuk rüyasının. bir ihtiyarın parmak izlerine sür yüzünü. sonra git sakla mutluluğu, bozkırın orta yerinde açılmış bir azığa.
dön yine söv arkandakilere yine tükür yaşayan soysuz ceninlere...
sonra şairlere diyorum: hep sizin cinayetleriniz bu ölü şiirler vurun kendinizi ! bir çocuk ölüyorsa ve bir baba yığılıyorsa acısından uzanmamışsa parmakların can evine kır diyorum kalemleri kır bitsin bu ağlayan şehir efsaneleri...
ve... şairler ölüyor bu gece şehrimde bir bir yitiyor kutsanmış hikayeleri omuzlanmış başlar ürkek yan yatmış ,bir adamın ağır gölgesi ve kuytu bir ayazda demlenen şehir efsanesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRLER ÖLÜYOR BU GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRLER ÖLÜYOR BU GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonra şairlere diyorum: hep sizin cinayetleriniz bu ölü şiirler vurun kendinizi ! bir çocuk ölüyorsa ve bir baba yığılıyorsa acısından uzanmamışsa parmakların can evine kır diyorum kalemleri kır bitsin bu ağlayan şehir efsaneleri...
ve... şairler ölüyor bu gece şehrimde bir bir yitiyor kutsanmış hikayeleri omuzlanmış başlar ürkek yan yatmış ,bir adamın ağır gölgesi ve kuytu bir ayazda demlenen şehir efsanesi...
AYŞE IŞIK UYANIK 9 AĞUSTOS 2013
Yüreğine kalemine kelamına sağlık üstad Haz aldım okurken dizeleri yürek sesin hiç susmasın _______________________________________________Selamlar
hep sizin cinayetleriniz bu ölü şiirler
vurun kendinizi !
bir çocuk ölüyorsa
ve bir baba yığılıyorsa acısından
uzanmamışsa parmakların can evine
kır diyorum kalemleri
kır bitsin bu ağlayan şehir efsaneleri...
ve...
şairler ölüyor bu gece şehrimde
bir bir yitiyor kutsanmış hikayeleri
omuzlanmış başlar ürkek
yan yatmış ,bir adamın ağır gölgesi
ve kuytu bir ayazda demlenen şehir efsanesi...
AYŞE IŞIK UYANIK
9 AĞUSTOS 2013
Yüreğine kalemine kelamına sağlık üstad
Haz aldım okurken dizeleri yürek sesin hiç susmasın
_______________________________________________Selamlar