Ömrümü zindan eden, aklımın saf kadısı; Bunca çorak masalı sığdırdın yarım asra. Sefil koydu sonunda, sen ey sevi dadısı; Her öğün yedirdiğin bir tutam acı mısra.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DADI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DADI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mühürlenmiş gönlüme maziden içli sayfa Dokunsam tek satıra binbir acı yaşarım. Geceler özlem dolu her sabahım bir hayfa Şimdi dalsam boşluğa efkar ile taşarım...
Hayat bahçesinden deste deste anılar.Kokusu mevcut ama derleyenler nerde be usta....Selamlar, saygılarımla.....
Ömrümü zindan eden, aklımın saf kadısı; Bunca çorak masalı sığdırdın yarım asra. Sefil koydu sonunda, sen ey sevi dadısı; Her öğün yedirdiğin bir tutam acı mısra.
Anlam dolu dörtlük okudum yüreğin kalemin daim olsun hocam _____________________Saygılar
Bir tutam acı mısra dadıdan kalan miras Unutma ki ey Ziya gözünün önüne as.
Affınıza sığınarak dörtlüğünüze bu espriyi yapmak istedim.Umarım bağışlarsınız.Hakikaten şiirlerin ziyasısınız. Bir dörtlüğünüz bile çok şeyler anlatıyor. Selam ve dualarla...
ben az söyleyeyim sen çok anla demiş.
tebriklerimle üstâd...