Geçen gecede, bir hâl gördüm düşümde, Nasıl işse, adalete yön veren Kadı belirsiz… Bilemedim, sır varmış hayata küsüşümde, Nasıl küsmeyim ki, hayatın tadı belirsiz…
Hâk, hukuk işlemiyor, kendilerinden başka, Dîn ile değil rant ve nemayla geliyorlar aşka, Gönül ister ki her şey açık, inanılmasa keşke, Nasıl denir ? bunların şifresi, kodu belirsiz…
Gözünün içine baka baka söylüyorlar yalanı, Söylerler, tabi ki söylerler, boş buldular alanı, İnanmak kolay değil ama inanmayacak olanı, Yakıyorlar be gardaş, yaktıkları od’u belirsiz…
Hiç şaşırmayın, artık İslâm bile, ılımlı oldu, Birkaç ayet çok sertmiş! anında, olumlu oldu, Ayırdılar insanları, karpuz gibi dilimli oldu, Nerden yiyorlarsa artık, vallahi aşı belirsiz…
Tahammülsüzler kendisinden olmayan birine, Konuşup dururlar, bakmazlar hiç kendi kirine, Girmişler pislik çukuruna, iyice batmışlar irine, Balık baştan kokar ya, bunların başı belirsiz…
Birileri var ki gardaş, AB-D ‘yi kıble sanıyor, Ne yapıyorlarsa artık, millet bunlara kanıyor, Bir şey yapamıyorum ki, ancak içim yanıyor, Bu ve bu gibilerin ne sağları, nede solu belirsiz…
Örtünmeyi bile değiştirdiler, sokağa bir çıkta, Başı kapatmak farz, tamamda kıçları açıkta, Yemin ediyorum bir ömür kalınsa da balçıkta, İnanmayın, gidilen yol hak değil, yolu belirsiz…
Aslında sonları belli belli, evet gayet belli de, Değişmez bunlar, yaşları gelse kırk beş elli de, Gariban olanını görmedik, hepsi kelli felli de, Toprağın altında söyleyecekleri konu belirsiz…
Farsak-Oğlu erken öttü bunlar, vallahi erken, Akıllarına gelmedi sonları, kul hakkı yerken, Bizim Yolumuz Allah Yolu ! falan filan derken, Görürsün böyle giderse bunların, sonu belirsiz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASBİHÂL ( BELİRSİZ ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASBİHÂL ( BELİRSİZ ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Örtünmeyi bile değiştirdiler, sokağa bir çıkta, Başı kapatmak farz, tamamda kıçları açıkta, Yemin ediyorum bir ömür kalınsa da balçıkta, İnanmayın, gidilen yol hak değil, yolu belirsiz…
Aslında sonları belli belli, evet gayet belli de, Değişmez bunlar, yaşları gelse kırk beş elli de, Gariban olanını görmedik, hepsi kelli felli de, Toprağın altında söyleyecekleri konu belirsiz…
Farsak-Oğlu erken öttü bunlar, vallahi erken, Akıllarına gelmedi sonları, kul hakkı yerken, Bizim Yolumuz Allah Yolu ! falan filan derken, Görürsün böyle giderse bunların, sonu belirsiz…
Farsak-Oğlu ( Emrah ALKIŞ )
Haklı dizeleri beğeni ile okudum usta kalemin önünde şapka çıkardım ________________Saygılar
Günümüzdeki siyasilere ve özellikle bu ülkeyi yönetenlere yazılmış, güzel bir eser. Bunları sonları belli. Bu yaptıklarının hesaplarını verecekler.. Farsak kardeşim kalemini, yüreğini canı günülden kutlarım.. Saygılarımla.. Baki selamlar...
"-Devşirme Dervişlere Tekke Bırakan Düzen, Her Hesabın Bir Tersi, Her Zulmün Süresi Var...Bir Tilki Hükmü Varsa, Bir Çakal Hükmü Varsa, Bir de Kurt Töresi Var, Bir BOZ-KURT Töresi Var..." yazar...
Birgün Elbet Hüküm Sırası Bizlere Gelecek...Cenab-ı Allahın İzni İle...Çok Sağolun Allah Razı Olsun...
Başı kapatmak farz, tamamda kıçları açıkta,
Yemin ediyorum bir ömür kalınsa da balçıkta,
İnanmayın, gidilen yol hak değil, yolu belirsiz…
Aslında sonları belli belli, evet gayet belli de,
Değişmez bunlar, yaşları gelse kırk beş elli de,
Gariban olanını görmedik, hepsi kelli felli de,
Toprağın altında söyleyecekleri konu belirsiz…
Farsak-Oğlu erken öttü bunlar, vallahi erken,
Akıllarına gelmedi sonları, kul hakkı yerken,
Bizim Yolumuz Allah Yolu ! falan filan derken,
Görürsün böyle giderse bunların, sonu belirsiz…
Farsak-Oğlu ( Emrah ALKIŞ )
Haklı dizeleri beğeni ile okudum usta kalemin önünde şapka çıkardım
________________Saygılar