Her türlü ezilene kendilerince ağlayıp sızlayıp sadece adı TÜRK olan milletileri görmezden gelenlere...
CAN TÜRKİSTAN
“-Önce halkanın içi” deyip başlamalı işe, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…? Bozkurtça dur demek için bu kötü gidişe, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
Yaktı ateşi ilk önce Osman Batur Han, Bir tek derdi vardı; bağımsız Vatan, Uygur’umun ciğerinden gelirken kan, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
Kaşgarlı İsa Yusuf Alptekin dâvânın dili, Bağımsızlık diye çırpınıyor, vatanı ili, Yapacağını yapıyor yine o kahpenin Çin’i, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
Unutma Rabia Kadiri, “Uygur Ana” yı, Gönlü Türkistan dan, Uygur dan yanayı Ne zaman atacaksın bedendeki bu yarayı, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
O topraklardır ezelden Ata Yurdumuz, Ata Yurdumuz dedikçe darbe vurdunuz, Çıksın artık bir Delimiz, önder Kurdumuz, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
Bence Türkistan’ın suçu, Türk olunması, Eziyetlere direnip müslüman kalınması, Para etmiyor tabi Türk-İslâmı savunması, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
Kıyım yapılıyor kıyım Tanrı Dağlarında, Hayatlar soluyor, Türkistan bağlarında Çırpınıyor her biri kahpe Çinin ağlarında, Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
Albayrak’tan Gökbayrak’a selamım olsun Güzel gönüllere bir iki söz kelamım olsun Yüce Allah’ım bu Çine bin türlü elemin olsun Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
Farsak-Oğlu Uygur kan ağlıyor haberin var mı ? Görmüyorsan eğer sendeki namus mu ar mı ? Kahpe Çin’in yaptıkları insanlığa sığar mı ? Neden gelmez aklınıza Doğu Türkistan…?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN TÜRKİSTAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN TÜRKİSTAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.