Şiiri kim yazar neden yazar düşünür dururdum, Meğerse varlık içinde yokluk, çeken yazarmış... Tabii kolayda herkes yazar, diye dem vururdum, Asıl adam dediğin, zor zamanda, iken yazarmış...
İşe bak klavye başında kurtarılan vatanı gördük, Çıkıp meydanlara içi boş slogan atanı gördük, Lafta değil, memleket için bedeni buz tutanı gördük, O yüce dağlarda keklik gibi, seken yazarmış...
Öyle bir devirdeyiz ki düşünceler, fikirler sakat, Bırakmadılar millette şevk, kalmadı yazacak takat, Yazınca birşeylerin değişmeyeceğini biliyor fakat, Bitecek ümidiyle çoraklara tohum, eken yazarmış...
Dik durmalı zalime karşı, daima her şartta dik, Karış karış vatan toprağı için kaç şehit verdik ? Ne hikmetse adamların kıymetini gidince bildik, Son sözünde “- Vatan Sağolsun.” derken yazarmış…
Herzaman dik duranmı yazacak elbette hayır, Ufacık imkânsızlık görse korkar, çıkamaz bayır, Korkudan etekleri tutuşur yanar, cayır cayır, Türlü türlü sıkıntıya boyun, büken yazarmış...
Zor ama bunların hepsini kafana sok artık, Tok olmalı insanın karnı, bu yalanlara tok artık, Anlasana, Türk’e Türk’ten başka dost yok artık, Kendi söküğünü yine kendisi diken yazarmış…
Ne zaman anlayacaksın, işler son hadde gelince mi? İslâm görünen dinsizler, bütün değerlerini silince mi? Gerçekler acıdır ama, yinede açıklayım düşüncemi, Sağlam bedeni yavaş yavaş, çürürken yazarmış…
Tek yaptığımız iş var geçmişle öğünüp durmak, Rahatız şükür! yiyip, içip yatmak hülyalar kurmak, Üsküdar geçildikten sonra bostur ata gem vurmak, Bir acı gerçek daha bu millet, ölürken yazarmış…
Farsak-Oğlu dertlenme elbet bunlar bitecek, Devlet-i Ebed Müddet’i cümle alem bilecek, Tahammülsüz şerefsizi bu topraklardan silecek, Albayrağı eline alıp şol göklere, diken yazarmış...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.