Doksan yedi senesi nisan başında, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um… Cümle Ülküdaşın gözlerinin yaşında, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
Dört bir yandan Türkistan elleri ile, Türk Ozanının buruk çalan telleri ile, Kocatepe’yi dolduran insan selleri ile, Uğurladık seni uçmağa Başbuğ’um…
Yetim kaldı dünyadaki Türk yurdu, Gözü yaşlı bıraktın tüm Bozkurdu, Zamansız gidişin bizi gönülden vurdu, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
O soğukta kar ile abdest alanlar oldu, Her kesimden sana dûa, salanlar oldu, Ülkücülerin hepsi Gül’dü, solanlar oldu, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
Duyurdu acı haberi Bayındır Tıp Merkezi, Bir araya getirdin Kürt’ü, Laz’ı, Çerkez’i, O kara günde kucaklaştırdın sen herkezi, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
Ölüm tarihini yazmaya varmadı elimiz, Koptu kolumuz kanadımız, kırıldı belimiz, Doldurdu Ankara’yı gözyaşları selimiz, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
Görmedi insanlık böyle bir mahşer, O kara nisan gününde şaşkındı beşer, Türkeş, Ülküdaşların kalbinde yaşar, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
Tanımak isterdim ama nasip olmadı, Tanımadım ya kalbim huzur bulmadı, Gidişini sağ sol duymayan kalmadı, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
Farsak-Oğlu ‘ m Nisanlar karadır bana, Dört nisanlarda sessiz çığlık nârâdır bana, Unutmak seni Başbuğum, yaradır bana, Uğurladık seni Uçmağa Başbuğ’um…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞBUĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞBUĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimiz Başbuğ'umuzu hem özlüyor hemde çok arıyoruz... Farsak Kardeşim yüreğine kalemine sağlık..
Başbuğum Duy bizi...Bunca kahpeliğin,bunca yüzsüzlük ve hayasızlığın hayat bulabildiği bu günlerde, Seni arıyoruz.. ÜLKÜCÜ'leri Milliyetçileri sokaktan bilerek çektim diye övünenlerin,meydanları PKK ve yandaş köpeklerine teslim eden zihniyetlerin bizlere ibretlik diziler,tiyatrolar sergilediği günlerde, Seni arıyoruz.. Bir gecede ÜLKÜCÜLERİ teşkilatlardan silme becerisi gösteren.ama bunun aksine ÜLKE bölünürken hala ilm-i siyaset masallarıyla ÜLKÜCÜ'yü en katı frenlerle ket vurulduğu bu günlerde, seni arıyoruz.. Oysa sen böylemiydin BAŞBUĞUM?! Mekanın Cennet Ruhun Şadolsun..
NIHAT YURT KANADA SAGLIK SIHAT SANADA