Sizler yazar falan olamazsınız, gerçekten bir hiçsiniz, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !... Kaleminizi Ermeni’ye – Rus’a, satacak kadar da piçsiniz, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Çıkmışsınız ortaya ne bir eseriniz, ne adınız var, Zaten icazetle yazıyorsunuz, ne tuzunuz ne tadınız var, Nede izin almadan, gerçekleri yazmaya takadınız var, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Yazmayı bilmiyorsanız yazıyı eğer, yazmayın ulan, İki yağlı kemiğe salyalanıp itleşmeyin, azmayın ulan, Onun bunun izniyle vatanın kuyusunu, kazmayın ulan, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Türke mi sövülecek? şaşırmam layıkıyla söversiniz, Emir aldıklarınıza batanları, kaleminizle döversiniz, Türk Aydınıyız ! deyip, Türk’e düşmanları översiniz, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Biriniz çıkar "-artık adı değişmeli" der Bayrağa takar, İtler bunu duyarda rahat dururmu, Kandile selam çakar, Aydın geçinen zevatlar ! da, olanlara öküz gibi bakar, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Azdılar artık, apo piçine bebek katili demeyecekmişiz, Dersek eğer süreç delinebilir, süreci delmeyecekmişiz, Asıl bölücülük yapan bizlermişiz, bölmeyecekmişiz!, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Sövmeye devam edin efendiler, nasılsa köşeniz hazır, Sövmezseniz zaten, olmaz villalarınız denize nazır, Sabrında bir sonu var elbet, biri çıkar sizi oradan kazır, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Demek ki Türk’ün kaderi buymuş, her dönem böyle, Türk’ün her yerde ezildiğini görüp, adamsan söyle, Öyle boş yazıyorsunuz ki efendiler, vallahi öyle, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
Farsak-Oğlu konuşup durma, gerçekler herzaman acı, Bu devlete has...tir çeken şerefsizler, şimdi baş tacı, Kaçı birşey yazdı Allah rızası için, söyle bakalım kaçı, Değilsiniz; yalandan deli numarası, yapmayın beyler !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SATILIK KALEMLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SATILIK KALEMLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maddiyat maneviyatı satın almış durumda bu devirde faniyi önemsemeyen hak yolda olup gerçekleri haykıran yazanlarda azaldı.Kimse kimseye güvenmiyor inanmıyorda nasıl inansın güvensinler..Kim fazla verse herşeyi para mal mülk olan başka düşünmeyenin zikri daima değişiyor kim zenginse etiket sahibiyse onun borazanını öttürüyor misali..Gerçekleri anlatan düşündüren şiiriniz güzeldi kutlarımçSydney den selamlar dua ile kalın.
Maalesef Hocam...Millet Olarak Düşünmemizi İstemedikleri İçin Bazı Aktivitelerle Kafamızı Meşgul Ediyorlar...İçinde Bulunduğumuz Bu Durumu Aşmamız Gerekiyor Ama Nasıl ? Allahım Yardımcımız Olsun İnşAllah...
Ayrıca Bu Değerli Düşünceleriniz İçin Çok Sağolun...Saygılar Sunuyorum...