(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE GÜZEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE GÜZEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaratılanı yaratandan dolayı sevmek kayıtsız şartsız önyargısız sevmek ne güzel kan davası kin davası da olsa sevginin hükümran olarak hepsini gerçek manada sevmek ne güzel tebrikler teşekkürler selamlar
Sayın hocam sizi tanıdığım tarihleri düşünüyorum 3 yıldan aşkın bir süre olmuş. O zamanki şiirleri düşünüyorum şimdikilere bakıyorum hepsinin birer inci olduğunu görüyorum..Yetenek bu olsa gerek okurken düşündürten...Düşündürten kah gülümseten kah acabalara sürükleyen. Ama neticesinde öylesine olmayan..Satır aralarında hapsolmamış gün gibi ortada bir hece şiiriydi.. Hecelerin usta şairini kutluyorum
Kiminin mizacı kavgaya meyil Aslında insanın özü bu değil Mevlâ’nın emrine huşuyla eğil İnsana hal hatır sormak ne güzel. tebrikler hocam kutluyorum kalemini saygilar selamlar..
dün yolda telefondan okudum şiiri ve ne güzel dedim.. zira o aletle yazmak zor oluyor benim için yaşlılık halleri... yüreğinize kaleminize sağlk üstad ne güzeldi şiir...saygılarımla..
Yusuf ustaya haber salın Nurani ustanın koluna girsin getirsin artık barışsınlar iki güzel insan...
Bu şiiri okuyunca ilk işim bu aralar üzerime vazife olan Kuran ayetlerinin mealine bakmak oldu... Sonra onları yazdım.... hızımı alamadım... şiire bir de cevap yazdım Dünyevice....
artık iki güzel ağamdan barışıp helalleşmelerini istiyorum tüm kalbimle...İnşaallah...
Normalde okuduğum sayfa Fatır süresinin ilk üç ayetiyle bitiyor. hızımı alamamışım 5 6 ve 7. ayetlerin de meallerini yazmışım... Rabbim büyük yazdırdıysa vardır bir bildiğini...
"SEBE’ SÜRESİ
49-De ki: “ İşte gerçek geldi, bütün açıklığıyla ortaya çıktı. Yalan ve sahte olan ise sönüp gitmeye mahkumdur. 50-De ki “ Eğer ben yoldan saparsam, kendi aleyhime olarak saparım. Şayet doğru yolu bulursam, bu da Rabbimin vahyetmesi sayesindedir. O her şeyi işitir, kullarına pek yakındır.” 51- Kıyamet günü o kafirler can kaygısına düştükleri zaman bir görsen! Artık kaçacak hiç bir yerleri yoktur ve cehenneme yakın bir yerde yakalanmışlardır. 52- İş işten geçtikten sonra “ Peygambere inandık” demektedirler; Ama uzak yerden ta dünyadan imanı nasıl alabilsinler? 53- Halbuki daha önceden onu inkar etmişlerdi ve uzak bir yerden gabya atıp tutuyorlardı! 54-Neticede, tıpkı daha önce benzerlerine yapıldı gibi, kendileriyle arzu ettikleri şey arasına sed ekilir. Çünkü Onlar, kıyamet hakkında gerçekten insanları kötü zanna düşüren bir şüphe içindeydiler.
FATIR SÜRESİ Bismillahirrahmanirrahiym
1- Hamd, gökleri ve yeri yaratan ve melaikeyi iki, üç, dört… kanatlı elçiler yapan Allah’a mahsustur. O, yarattıklarından istediğine, dilediği kadar fazla özellikler verir. Çünkü O her şeye kadirdir. 2- Allah’ın insanlara göndereceği herhangi bir nimeti engelleyip tutacak güç bulunmaz. Onun vermediğini ise gönderecek kuvvet yoktur. O, öyle Aziz ve Hakimdir (Mutlak galiptir, tam hüküm ve hükmet sahibidir.) 3- Ey insanlar! Allah’ın üzerinizdeki nimetlerini hatırlayın. Düşünün; göklerden ve yerden sizi rızıklandıran Allah’tan başka bir yaratıcı mı var? Ondan başka tanrı yoktur. Böyle iken nasıl oluyor da (imandan inkara) çevriliyorsunuz? 4- …
5- Eğer seni yalancı sayarlarsa buna üzülme. Senden önceki peygamberler de yalanlandı. Bütün işler nihai hüküm için Allah’a götürülür. 6- Ey insanlar! Allah’ın vaadi elbette gerçektir, öyleyse sakın dünya hayatı sizi aldatmasın; o çok hilekar şeytandan da Allah’ın kerem ve merhametini ileri sürerek sizi aldatmasın. 7- Şeytan sizin düşmanınızdır, öyleyse siz de onu düşman kabul edin! O kendi taraftarlarını cehennemlik olmaya davet eder. "
NE GÜZEL
Bin türlü gizemi olan dünyada Dostların sırrına ermek ne güzel. Zenginlik, ihtişam kalsın rüyada Gerçekte el ele vermek ne güzel….. Şiirlerin Ziyası
Demişti iç sesim niyetler halis Şiiri güzelce yazmak ne güzel Üç günlük dünyada nedendir kavga Gönülden gönüle gezmek ne güzel………Dünyevi
Hayɪrlɪ Gecele Dünyevir Usta cevabɪn mükemmel olmuş bende yazɪp biraz once astɪm. Bilmiyorum Osman Ustayla Ziya Ustanɪn aralarɪnda ne geçti umarɪm şu mebarek ayda barɪşɪrlar ben vesile olursam ne mutlu bana inşaallah öyle olur. Selamlar gönderdim
Oldukça anlamlıydı tüm şiir, mısra mısra ayrılsa; her mısradan bir şiir çıkacak kadar da dolu, gerçek dostlarla karşılaşman dileğimle kardeşim. Selametle.
tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır da keşke insanları da çıkarsa yine de dostluk arkadaşlık paylaşım maneviyat her zaman insanın ihtiyaç duyduğu şeylerdir şair bunları ne güzel ifade etmiş
Pırıl pırıl şiiriniz içimi ısıttı sevgili üstadım. Sizde ki bu insan sevgisi, bu iyi niyet ve bu kalemin gücü oldukça dünyayı kucaklarsınız. Tebriklerimle, Saygılar.
mostar01 tarafından 8/20/2013 10:56:31 PM zamanında düzenlenmiştir.