(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YUSUF GİRAZ'A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YUSUF GİRAZ'A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bakalım yusuf usta neler diyecek bekliyoruz merakla.. ben şahsıma yusuf ustaya bu işi devam ettirmemesini tavsiye ederim.. dostlukların koyu gölgesinde demlenesiniz ozanlar
Şaircikler dere tepe yazarmış Kızan'larda kelâm epey azarmış Dost sözünde, kaleme pâye zarmış Kılıncı çekesim var gibi gibi
hieeeeeyt ülen anasını kesen ben babasını kesen ben yeddi düvele nam salan ben iiiiieeeeeeeeeeyyytt ülen var mı bana yan bakan ...... yan bakana yan çakar arkama bakmaz kaçarım :))))))))))))
Ziya hocam kalemin daim olsun ömrüne bereket. Şiiri yeni yazmışsın bende yeni gördüm iftardan sonra ağırlık çöktü :-) Cevap verecek durumda değilim mübarek taş değil Kaya atmışsın :-) Selamlar gönderiyorum
Ziya hocam ben aynı zaman da bağlama da çalan bir Ozanım latife olsun diye söyledim. Yanlış olan bir şey yok rahat olun. Şiirinizi okudum mükemmel sabah inşaallah ikisine de cevap veririm. Hayırlı geceler diliyorum. Yaradana emanet olasın
iftardan sonra teravih kesmemiş anlaşılan Yusuf ustayı... iftarda çok mu kaçırdı ne:)) ağırlık çöktü diyo... bir soda gönderirsen kendine gelir kayaları suda kaydırmaya başlar:))
gülümsedim ve de rahatladım karşınızda olmayıp da yanınızda olduğum için. işin ilginci şiiri okurken sanki sağ elim(yine sağ/yine vurma) sazın teline vuruyor gibiydi ki anlamam da saz çalmaktan.
tebriklerimle
yalnız bu gidişle ben de yazarsam böyle şiir karşıma sizi istemem
Yusuf girazla daha önceki atışmanızıda onun sayfasından okumuştum ve ne kadar naif bulmuştum...Ve ben atışmayı karşılıklı seviyorumda böyle sadece kişiye özel yazılınca ... biraz rahatsız oluyorum demekte yanlış ama ... neyse şunu söylemek istiyorum atışma tarzında çok fazla sataşma görüyorum bu sitede buda beni her zaman irite ediyor ama sizin naif kaleminiz yine öyle güzel o kadar ustruruplu o kadar ince bir edebi zerafetle bürünmüş ki seviyorum işte bu tarzı... yine harikasınız şiirlerin ziyası;))) herşeyiyle dört dörtlük bir şiir okudum sayfanızdan... Her daim saygımla...
Guzeldi siir ve hece.
Kutladim gonulden Hemserim.
Selam saygimla..