(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHALLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHALLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AH USTA AH HEPİMİZ AYNI DERTTEN ŞİKAYETÇİYİZ KİRLENDİ BÜTÜN MAHALLELER CADDELER VE SOKAKLAR BU BİRAZDA BİZİM DUYARSIZLIĞIMIZDAN KAYNAKLANIYOR NEME LAZIMCI BİR TOPLUM HALİNE DÖNÜŞTÜK GÖRDÜĞÜMÜZ ÇİRKİNLİKLERE TEPKİ VERMİYORUZ HAL BÖYLE OLUUNCA DA MEZKUR MANZARAYLA KARŞI KARŞIYA KALIYORUZ ALLAH SONUMUZU HAYR EYLEYE DUYARLI YÜREĞİNİZDEN ÖPER SAYGILAR SUNARIM.
Kendi çocukluğumun mahalleleri geldi aklıma hani kapıları kilitlemediğimiz... akşamları habersizce ansızın birbirimize gidiverdiğimiz... camdan çay varmı diye seslendiğimiz... mahalledeki büyüklerin ağabeyi küçüklerin kardeş olduğu zamanlar.. ve şimdi ki mahalleler şair anlatmış ne denir ki...Tüketilirse bunca kolay değer yargıları adına özgürlük deyip.. ahlaksızlık özgürlük olabilir mi diye sorgulanmazsa mahallelerde böyle olur be üstadım.. manidardı yine ustacaydı anlatım yürekten kutlarım gözümüz görsede ithal beyinlere ihtiyaç duymasak birde biraz vicdan falan da olsa .. her daim saygımla..
ilk okuduğum hatta başka bir yerde ilk sizi tanımaya başlayarak yazdığım günden beri bu kalem hep itinalı ve seçkinliğini gösterdi. Usta bir kalem ve kusursuz dizeler yazan kaleminizi saygılarımla kutluyorum
bu ithal beyincik kiralaması gereken birini tanıyorum zannımca usta ben tiz ona haber salayım okusun bu yazdıklarını da ona göre çıksın kiralama işine yine muazzam şiirlendik ve alkışlarımızı gönderdik her dem saygımla
zibidilere dahi azarlanılmama hakkı verilirse buyrunuz böyle olur kıyamet alameti şu ki ehil olmıyanlar ehil gibi olacak ve tabii yıkım ki tam illüminati nin silahı ki mehdi as. boşuna değil gelmesi:))
Yüreğine sağlık hocam...
Selametle...