(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne var ki hazanda Dönüp şükretmeliyim /Bu yazıyı yazana Diyorlar ki canan sevgisi/acep bana bu sevgiyi veren hangisi? zaman dolmadan kim gözünü kırpar/Hangi ağaç yaprağın açar? Güzel beyitler Kardeşlik. Tebriklerim bir daha selamlarımla ulaşsın gönül teline.
hiç ölmeyecekmişiz gibi hayat süren bizler; şiir ne kadar da güzel anlatmış, ahvalimizi..hayatı bu dünya ile sınırlı sandıkça, daha çook oyalar bizi bu pembe renkli dünya..şiirin üstadı yine tabiri caizse damardan girmiş..:)..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız..
Mükemmel şiirinizi, etkili dizelerinizi, güçlü kaleminizi kutluyorum. Yine gürül gürül akan, çok güzel bir şiirdi. Saygı ve sevgiler sunarım. Selamlarımla,
Bir ulu ağaç misali dünya güzelliklerinin gelip geçici olduğu gibi, iktidarların, güç ve güzelliklerin de, sevetin de geçici olduğunu işaret eden, didaktik bir eserdi aruzla dillenmiş şiiriniz Ziya Hocam...
Dur dusun dedi dizeler, beyitler.. Siz bu isi yani aruzu cok guzel yazmaya basladiniz Mehmet Bey manayi, anlami ve siir butunlugunu hic kaybetmeden. Aruz ki; bence hala zor is.. Kutladim ve selam saygilar..
elbet esecek herkesin rüzgarı ve alıp gidecek kendi bildiğine ama birileri çırpınırlar ben ne dersem o olacak en iyi ben bilirim diye böylelerini fırtınaya tutulduklarında görmek dileklerimle muazzam kalemini kutluyorum usta her dem saygımla
ustaların sayfasında şiir okumak bir ayrıcalıktır derim her zaman.
kutlarım Ziya bey ilhamınız bol olsun.
Hayırlı Ramazanlar.