Askıya kaldırdığım kelimeleri topluyorum şimdi Parmak aralarımdan aşağıya bırakıyor ellerim Küçük sevişlerini İsteksiz gülüşlerini Azımsar sözlerini/gözlerini Her bişeyi…
Dik yokuşlara sürdüğün Sakat bir hasretti Gebe kalışlarım yoluna Sobelenen bir yalnızlık ardı arkası Hep heba Feda olan zamanlar ölü şimdi Sana ve uğruna…
İzinsiz geç kalışlar Öksüz bakışlar Ve acıtan dokunuşlar Avuçlarında sakladıklarındı bunlar sevgili Kanıma işlete işlete bıraktıkların/batırdıkların Ve hastalık gibi Yatalak gibi Tek ayağını kaldırıp anlattıkların…
Ki eteklerime sıçrayan yağmur kokusu Uzattığın ellerinin deli ateşi Ve benim yüreğimin kılıfları sevgili Çürümedi Devrilmedi duvarları Azalmadı duaları Ve dudaklarım kanamadı bir daha
Kanamadı ne yapsa sana aklım İnanamadı Hep noktalı işaretler kaldı bir yerlerde İçlerimde Düşlerimde Görüşlerimde Soru işaretleri ve üç noktalar..
Büküp dudağını küsen bir çocuk gibi Yüzüne elini kapatıp ağlayan düşlerim Düştüğü yerden kalkamayan bir yaşlı Yaslı da evet Ama ağır başlıydı hikayemiz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-mutsuz son- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-mutsuz son- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hikayemi şiir şiir mi hikaye hangisini okusam ve şöyle bir satır aralarına baksam diye düşünürken ikisininde su gibi kendisini okuttuğunu fark ettim.. kutluyorum şaireyi sevgilerle
Büküp dudağını küsen bir çocuk gibi Yüzüne elini kapatıp ağlayan düşlerim Düştüğü yerden kalkamayan bir yaşlı Yaslı da evet Ama ağır başlıydı hikayemiz
Ve ‘mutsuz son ’ başlıklı............kutlarım kalem dostum...............
Harfler ruhunuzdan sanki bir yaz yorgunluğuyla akmış, durgun deresine. Sonra bir göl. sonra gölde cümle cümle balıklar yüzerken, sayfalar kağıttan gemi olmuş. mutsuz son , aslında renksiz bir masala mutluluk kostumu giydirmiş. Tebrikler, tebrikler...
burası edebi türlerin paylaşıldığı bir site sanırım siz izdivaç programları ile karıştırdınız ayrıca yazdığınız yere gördüğünüz gibi şiir dostları yorum bırakırlar
ayrıca evet resim ta kendim şimdi lütfen haddinizi bilin..
Bir ip geçirip umutlarımın boynuna Bırakıverdim asılı kalsınlar Seyrettim can çekişerek yok olmalarını Kendi soğukkanlılığımı… Bir hayatın yüzyıllarca filizlenmiş Umutlarını, ümitlerini, hayallerini, geleceğini Bir dakikada çürüttüm o an Bir film gibi Bir son gibi..
herşey mutlu bitmiyor şairem insanlar için herşey en güzel sonlar bizi beklesin bundan sonrası için diyelim tatlı bir dileğe bağlayıp kurtaralım durumu olur mu :))
okan KİLİT tarafından 7/12/2013 5:43:52 PM zamanında düzenlenmiştir.