Uzun caddelerde kısa yürüyüşler yapıyorum Kısa banklarda uzun oturmalar Gözlerim denizin büyüsüne bahşetmiş kendini Rüzgar saçlarımı sarmalıyor masumca
Bir iç çekiyorum Bir sigara Bir sigara daha Ve derin bir ahh!
Ah ulan diyorum aklım yerinden firar Bomboş bir varlık içindeyim Oldukça çaresiz Şu deniz; Kaç aşka şahit kim bilir Kaç ölüme Kaç ayrılığa Kimler huzur sayar bu koca okyanusu Yada var mıdır nefretini sularına bırakan..
Köpük köpük aşklar kalmış üstünde Dalga dalga , serin Derinlere gidiyor senli düşlerim Düş-erim diyorum yüreğinden ki Sulara gömülüyor Tutamadığım tenin/ellerin..
Ne çok benziyorsunuz diye düşünüyorum Bir tebessümle sakin kalıyor deniz Dingin, uslu bir çocuk edasıyla Gülerdim sana, susardın Uzunca..
Çatsam kaşlarımı coşar dalgaları sanki Görmüş gibi huysuzluğumu yerinden Ve sen.. Koca bir dev dalga misali Ne çok eserdin kızınca, derinden
Ağlayan tek gözümün yaşı Sulara karıştı az önce Çekti kendini taştan topraktan Rüzgarını saçlarımdan..
Ah be sevgili Bir damla yaşıma dokunamazdın Bakamazdın, Ve yapamadın da giderken Adımladın sessiz ve usulca Çekip kendini içten / yürekten..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen/deniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen/deniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ateş çemberi içim. kül/ oldu nuz. yanıyoruz/ ve yaktılar parmak uçlarını çocuklar çünkü dalından bir elma çoktan yere düş/müştü çekiyor ve çekiliyorduk bir nefes ve derinliklerine yerin birer birer ki terli soluklarımızla geniş zamAnlarda anlarda dürtüsü yalnızlığın, doruklarına uzanır gibi tayların/toprakların taşların/ovaların ki bir sanık herkesin aklında köşedeki bankta karşı durakta aranarak bulanamayan sanık ki başladığımız yere dönüyoruz zamAnla su ve çelik ve zerrenin dönüşü kendine sürgünden dönenlerin çat kapı girmesi gibi çıkmazlarına sokağın d-üşüyor sözlerin sere serpe uzanıyor yere baharın dalları ve renkleri gibi baharın dağıtıyor/dağılıyor tüm coğrafyalara…
Bu defterde ÇOK İYİ YAZANLAR VAR.
Bunlar içinde ilk sıralardasın.
Bence.