Okuduğunuz şiir 9.7.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Ölümü Cebinde Taşıyan Küçük Kız
Adını bana hiç söylemiş miydin? Benim adım mira Gökteki yıldız demek. Onlara hiçbir zaman dokunamıyorum. Sen dokunabiliyor musun? Sayabilir misin? Çok oldukları kadar, çok da güzeller. Ben her gece izliyorum onları. Sen sever misin yıldızları? Benim annem çok severdi. Eskiden, çok eskiden Beni yıldızlara benzetirdi. Masum, ışıl ışıl…
Benim annem öldü. Senin annen var mı? Ondandır ki; Gözlerim ne zaman ateşi emzirse Dudaklarımda bir çığlık kalır. Sen bilmezsin ama gece ölür ceplerimde. Ve sabah olmaz hiç. Ben sana söyleyemem. Söylesem kulaklarından başlayacak ölüm. Annem hiç bu kadar korkmamıştı yağmurdan. Kardeşim sarılmamıştı ulu orta. Çünkü senin adın geceydi. Ve gece karanlıktı. Gözlerimi içine alan rengin vardı.
Dalgalara vururdu çaresizliğim. Ve ben küçükken Yani çok küçükken Korkardım büyük evlerden, arabalardan. Benim oyuncağım da hiç olmadı zaten. Bezden bebek yetmez miydi? Yeterdi yetmesine de annem olsaydı…
Kefen beyazlığına asılı kalırdı parmak uçlarım. Ve her ezanda parmak aralarıma dua olurdun. Ama kimse bilmedi. Sen dahi. Bende söylemedim.
Adını bana hiç söylemiş miydin? Benim adım mira Gökten kayan yıldız demek. Annem öldü benim. Küçüktüm Çok küçük. Her günah bozumunda Cesetler uçar ceplerimden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümü Cebinde Taşıyan Küçük Kız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümü Cebinde Taşıyan Küçük Kız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanatsız kalmak bir nevi bu;uçamazsınız özgürce ..Kimsesiz kalmak kalabalıklarda;göbek bağınız hep kanar...Yine de umut hep olsun hayatınızda diyerek kutluyorum sevgimle..
Biraz kasvet biraz gri tonlar. Fazla esmer olmuş şiir,şiire acı şiire sancı şiire hüzün yakışsada insana yakışmıyor. Fazla mutluluğun vermiş olduğu duygusallıkla şiir yazmanız dileklerimle...
dün şiiri ilk okuduğumda tıkanmıştım, bu sebeple yazamadım...şimdi şiiri günde görünce çok sevindim, çünkü hakkıydı...içtenliğimle tebrik ediyorum, nicelerine, sevgimle...