Sanık; dünyevi denen, bu koltukçu hakkında; Karar verilmiş olup, düşünüldü gereği! Aşırı bağnazlığı bulan iştiyakında; Taşkın hisler görülüp, anlaşıldı ereği!
O ki; kısa ömründe boş geçirmiş zamanı, Methetti ömür boyu, zulmette kazananı; Devşirme sermayeyle sayıklayıp cinânı, Aklıselim garibe çok görmüştü çeyreği!
Geçimini bağlamış, yoksuldan gelen baça; Kaç kere, el enseden sıyırdı kaça kaça; Hesap zamanı gelip, tutuşunca bol paça; Nihayet naçar kalıp, kıstırıldı kuyruğu!
Benliğini kaptırmış, hilebazın emrine; Sandı ki; böylelikle halel gelmez ömrüne; Bilmez ki; akıl nedir, solda atan yumru ne; Böylesine, dünyada zül gelir Hakk buyruğu!
Yaz kâtip; zeval olmaz, hükmü veren hâkeme; Temyizi yok kararın, sonlandı muhakeme; Yaşam boyu arsızlık yapan bu çılgın keme; Reva görülen ceza; iblisin loş mereği!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DURUŞMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DURUŞMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ara karar: 1."İddia makamının karşısında söz savunmaya verilmiş olup, avukatını teminine kadar her türlü ihtiyacının karşılanmasına..." 2."İddia ve savunma makamında bulunanların her türlü su-i zanna kapalı kalabilmeleri için çevreden tecrit edilmelerine." 3."Asıl ve gerekçeli karar yazılıncaya kadar mahkemeyi bir daha meşgul etmemelerine."... İttifakla karar verildi.
El-Hakim.. Niyayete doğru herkes her canlı gidiyor. Bekleyelim görelim bakalım sonucunu her nefes alanın ki kim doğru almış. Tebriklerimle. Selam saygılar toprağım.
Mükemmel bir şiir kardeşimi tebrik ediyor ve başarısının devamını diliyorum. Beraat kandiliniz mübarek olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Benliğini kaptırmış, hilebazın emrine; Sandı ki; böylelikle halel gelmez ömrüne; Bilmez ki; akıl nedir, solda atan yumru ne; Böylesine, dünyada zül gelir Hakk buyruğu!
Yaz kâtip; zeval olmaz, hükmü veren hâkeme; Temyizi yok kararın, sonlandı muhakeme; Yaşam boyu arsızlık yapan bu çılgın keme; Reva görülen ceza; iblisin hoş(!) mereği!
Anlam yüklü şiirinizi kutluyorum şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
hadi hayırlısı dünyevilerin berat kararını şeytanın eline vermişler... mahkemede aklamışlar,şeytanı yen demişler... bu karpuzn ne d.bekir ne de adana ya benzer karadeniz karpuzu, karadeniz ... gdo kontrolü yapıldı mı bunun biraz ekşi geldi tadı...:)))) akıl, muziplik, mecaz, ciddiyet, gerçek..vs.. ne ararsan var bu şiirde... kalemine sağlık ağam... kandilin de mübarek olsun... dua ile..
Benliğini kaptırmış, hilebazın emrine; Sandı ki; böylelikle halel gelmez ömrüne; Bilmez ki; akıl nedir, solda atan yumru ne; Böylesine, dünyada zül gelir Hakk buyruğu!
Yaz kâtip; zeval olmaz, hükmü veren hâkeme; Temyizi yok kararın, sonlandı muhakeme; Yaşam boyu arsızlık yapan bu çılgın keme; Reva görülen ceza; iblisin hoş(!) mereği!
23haziran2013
Kandilinizi kutluyorum hocam Yüreğinize kaleminize sağlık ____________Saygılar