(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kurgusuyla, örgüsüyle, itinalı yazılımıyla anlam ve anlatımıyla mükemmel bir hece çalışmasıydı okuduğum. tüm kalbimle kutluyorum...selam ve saygılarımla...HŞT
Dostum sen bu şiiri aynaya bakarak mı yazdın. Güzel olmuş. İnsanın kendini tanıması, kendiyle barışık olması ne büyük erdem:)) Selamlar Ziya kardeşime. NOT: Ben kaçıyorum, cevaba mahsuben şimdilik tebessümlerimi gönderiyorum:)))
BUUSU ÜZERİNDE SICACIK İNSANIN İÇİNİ ISITIYOR NE GÜZEL BİR ŞİİR DOSTUN KALEMİNDEN İNCİ TANELERİ GİBİ DÖKÜLEN KELİMELER YÜREĞİN DERTTEN GÖNLÜN HÜZÜNDEN IRAK OLSUN .
Vayyyy:))) Başkasını bilmem de ben ilk kez böyle güzel aşk şiiri okudum kaleminizden..Hocam aşık mı olmuş:))) Çok çok güzel bir şiirdi..Kaleminiz susmasın..Bu arada Hocam karabatağa döndünüz:) Bir geliyorsunuz sonra denizde arada dur:) Uzun zaman sonra başka yerden çıkıyorsunuz:))
Bu güzel şiirinizi tebrik ederim...
Selametle...