Ulan Sayın Sosyal Medya, sen yok musun sen, Öyle bir şeysin ki, insanoğlunu rezil yaparsın… Rezil yapmakla kalsan yine iyi, öyle kalmazken, Rezilin elinden tutup anında, vezir yaparsın…
Bulunmaz bunların dünyada, ne benzeri ne eşi, Tek yaptığı boş konuşmak, sadece öğünmek işi, Bakıyorum, iki lafı bir araya getiremezken kişi, Kürsü kurup çıkarırsın adamı, hatip yaparsın…
Hele bak şimdi işe bak, çalmayı bilmezken sazı, Bilmese de bir yorumları var, atarlar bazı bazı, Hiç eline kâğıt kalem alıp ta yazamayan yazı, Sanalda bir numaralı yazar olur, kâtip yaparsın…
Soruyorum, cahil hiç eline alıp okudun mu kitap, İslâm’ın ne olduğunu bilmeden ediyorsun hitap, Gözlerinden belli boş nutuklarınla düştün bitap, Gerçek Müslümanı bu devlete, kindar yaparsın…
Gerçekte yüz yüze gelsen ve desen ki adın ne ? Vallahi söyleyemez, gerçek hayattaki tadın ne ? Hadi daha da kolay olsun, erkek nedir kadın ne ? Her konuda cahil olanı, sanalda, Âlim yaparsın…
Cahil cahilliği kabul eder mi hiç, elbette edemez, Kendi yolu yanlışsa bile, doğru yoldan gidemez, Bak önüne üç-beş koyun kat, onu bile güdemez, Koyun bile güdemeyeni çıkarır, önder yaparsın…
Bir tek ben cahilmişim, maaşAllah herkes medeni, Boşuna konuşup aramayın bulamazsınız nedeni, Süsleyip püsleyip, maalesef o seksenlik dedeni, Adamın nenesi için on sekizlik, bekâr yaparsın…
Ne olur Allah’ım kahret, bu millete zulüm edenleri, Ayırma Türk Oğlunu doğrudan, ezilse de bedenleri, Nasıl iş ki Türkiye de Türk’ü ve İslâm’ı yok edenleri, Kahpesin medya, Dinsizi bile Dindâr yaparsın…
Farsak-Oğlu bunlar sevmez durumları fark edeni, Çok severler güçlü olanı, zoru görünce çark edeni, Bu Vatana her türlü zorba ve zulûm ü gark edeni, El üstünde tutar, sütten çıkmış ak, kaşık yaparsın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ULAN SOSYAL MEDYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ULAN SOSYAL MEDYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
millet olarak da çok fazla meraklısıyız
bulmuşlar zayıf damarı
yahudi maşası hepsi
selamlarımla