İstiyorum ki, Çakılsız ırmaklarda Su revan olsun dinginliğince Yıldızlar uyumasın yüzüm salâlara değmeden önce…
Duvarların kanayan sessizliğinde alır ya başını kalabalık sanrılar Sızıltısında firar eder geçmişin yalın ayak anları İşte o anların kasveti çelme taktı heceye Sendeliyor cümlecikler Ünlem im’liyorher bir köşese…
Suskun kelâmım Akıl defterimde yıllanan düşünceleri Değirmen taşlarında öğütüyorum Misal; Kim olduğumu biliyorum Gecenin detone yalımlığını da Güvercin kanatlarında gökyüzünü kuşatmasını da biliyorum Rus ruletinin intihar olduğunu da Bir tek ölümü dünümden çözemiyorum…
Çocuk bakışlarının gölgesinde Yağmur taneleriyle vuruluyorken serçeler Sabrın zifiri yivinde hem dem’im meşekatle Günceme beyaz laleler yakıyorum Yorgun kalemimim tezhip ilmiyle Anlıyorum ki Silkelesem de dökülmüyor gözlerimden Bilincime kaçan toz…
Kanım şiveli nabzımda sayıkladıkça Zamanın ücrasında bir türkü inciniyor Gözleri yıldız lekeli Alnında uyuklayan bir vav ile Dövülmüş bir çocuk ardı sıra içimde ağlaşıyor Muhalif bir rüzgâr toz kaçırıyor kirpiğim arasına Soluyor yüzüm içime sağanak hayıflanmayla Kendimi gömüyorum bu vakitler kara toprağa…
Göçebe soruların bildik bakışlarında Bağnaz karanlığına teslim olup Ritimsiz kalıyor yürek Bilincimin üzerine bir ağ gibi geriyorum O en sevdiğim şapkalı cümleciği Sükûtu imliyorum yani dudak ucuma Geceye akran hüzünlerden Bir ben daha çıkarıyorum Zira ölüler anılarıyla gömülmüyor Yüzünün tenhasında bir kenti taşısa da…
Belki de vav olmak istiyorum annemin karnında Vaveyla telâşesin öncesi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vav şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vav şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duvarların kanayan sessizliğinde alır ya başını kalabalık sanrılar Sızıltısında firar eder geçmişin yalın ayak anları İşte o anların kasveti çelme taktı heceye Sendeliyor cümlecikler Ünlem im’liyorher bir köşese…