Kalbim aklımı çeldi, öyle başladı sana dönmek telaşım. Nefesimi de güçlendirdim ardından yürüyebilecek kadar. Çok denedim sana gelmeyi, sayısını unuttum attığım adımların... tam da sevişmeye hazırlanırken gözünden düşüp saymalıyım ayak izlerimi. Elimde kazma kürek, mezarlıklar kazıyorum Her mezara gömüleceğim ve sana öyle ulaşacağım sanki… bir teneke kutuya kapatacağım ruhumu “çaresiz ruhlar mezarlığında” kazdığım bir çukura atacağım. Lakin, korktum, haziran sıcağında yılanlar uyanacak, dilimi yiyerek susturacak! Bir krom nikelajlı beklenti içindeyim… Adımlarımın izlerinde anlamsız çarpıklığın formülü; izlerimi bulamasam, zannedeceğim ki, geçmişinde ben yoktum. Artık düşmeyeceğim gözlerinden yuvarlanarak. Doğrularımı da sana bırakacağım.
Gündüzden geceye tutunuyorum. Ellerim donmak üzere… Hiçbir gece korkulacak kadar karanlık olamaz… Zifiri karanlık bile varlığını gözler alışana kadar korur Her umudun önünde bir açık pencere vardır. Cehennemden bir eksik kalabileceğim gene de; Dünyadan kalma bir doğrum duruyor cebimde.
Cennet diye konulacağım yerde ki hiçbir şey, senin yerini tutmayacak, sensiz cennet bile kar etmeyecek, anladım. Cennetten kovulup dünyaya yollanmayacağımı bilsem, senin cehennemine konulmak için bir elma kopartıp yerim! Beni anlayacaksındır bir elmanın çıtırtısında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME…(1.) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME…(1.) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidiyorsun, neden, döndüm ya? Gitme işte… Bu defa da ben mi üç yanlış işaretledim yoksa? Neden sokuyoruz dünyamıza yalnışları ki, Doğrularımızla yetinsek ya… Bu defa doğru olanı sen yap, Gitme!...
Çok güzeldi üstadım beğeni ile okudum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Saygılar
Her kim olursa olsun Sevgili eş evlat ya da dost bildiğimiz. Gitmesin... evet gitmesin. Kendi doğrularından ancak çok sevdiği için bu kadar fire verebilir bir insan. Dokundu yareme. Kutlarım dostum.
çimdik tarafından 4/29/2013 4:23:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
neden,
döndüm ya?
Gitme işte…
Bu defa da ben mi üç yanlış işaretledim yoksa?
Neden sokuyoruz dünyamıza yalnışları ki,
Doğrularımızla yetinsek ya…
Bu defa doğru olanı sen yap,
Gitme!...
Çok güzeldi üstadım beğeni ile okudum
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin hiç susmasın
Saygılar