Bir karış toprak için, bin şehit veren Ata Şimdi değer bilmeyen beyinciklerde hata Emperyalist dümenle yol alırken ihata Aklıevvel taşaron katillere yâr olmuş.
Söz konusu yarenlik, kimlerin hayrı için? Yoksa çocuk katili, kafadan sayrı için İhanetin ülkemde rahatça seyri için Şühedâ toprağına asiler simsar olmuş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİMSAR(gülce-triyolemsi) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİMSAR(gülce-triyolemsi) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı kaleminize sağlık üstadım. Vatan için canını veren bunca şehit boşuna ölmüş katilleri kahraman ilan eden böyle böyle duyarsızlar düşüncesizler olduktan sonra bu ülke hiç bir zaman büyük medeniyetler safına erişemez.Kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..
Bir dokun bir ağıt işit misali, yüreğim şehit deyice ağıtlar yakmakta, lakin mesulleri, utanmaz bakmakta, durmadan kendini haklı çıkarmada bahaneler yaratmakta, Allah'ım nasıl bilirse öyle yapsın İnşallah. Duyarlı yüreğe tebrikler.
Bir karış toprak için, bin şehit veren Ata Şimdi değer bilmeyen beyinciklerde hata Emperyalist dümenle yol alırken ihata Aklıevvel taşaron katillere yâr olmuş.
Söz konusu yarenlik, kimlerin hayrı için? Yoksa çocuk katili, kafadan sayrı için İhanetin ülkemde rahatça seyri için Şühedâ toprağına asiler simsar olmuş.
Kalemine yüreğine sağlık değerli üstadım saygılar gönderiyorum
Ne denirse denilsin her şey olacağına varır.. Bir Çin atasözünde; İnsanlar plan yaparken tanri gülemsermiş'' denir.. Velhasıl sap döner hesap döner misali.... Allah büyük.. Selam ve dua ile...
Olamaz hocam olamaz........... Bu Vatan en zor günde bile Canakkalede destan yazdıysa......... Severek okudum, yürek sesin hiç susmasın Saygılar...........
Hocam bir asir oldu hep yerimizde saydik Yurtta sulh cihada sulh hic sefere cikmadik Ecdadi dama attik gavurun hatirina Buyüzden hep yenildik yine akillanmadik
Bir karış toprak için, bin şehit veren Ata Şimdi değer bilmeyen beyinciklerde hata Emperyalist dümenle yol alırken ihata Aklıevvel taşaron katillere yâr olmuş.
Bu kıta çok şeyi özetliyor zaten...Yüreğinize sağlık hocam...
Savaş sürüyor Usta taa 1879 dan beri ABD ile. Osmanlı İmparatorluğunun çöküşünü veya yıkılışını hızlandıran da aslında ABD. Bir çok senaryo içinden uygulanan bir senaryo. Bu senaryonun oyuncuları da malesef taşeron takımı. İhale başkalarının üstünde. Biz yolculara bağırıyorlar yüzde altmış, yüz-de seksen... Bİz kayığa binmeye devam ediyoruz. Arkadan itekleyenler var. Savaş kendi halkınla. Gücünü, emeğini, kazanımlarını 600 milyar doları harcıyorsun patriota, herona. Beyin gücün başka yerlere yoruyorsun 2023'ü bekliyorsun. Fedarasyon dalgasıyla. .... Beynine esenlik. Tebrikler ve selamlar Usta.
Kurgu ve tasarım harika. Bir mimar olarak dizaynı çok beğendim. Şiir de zaten güzel de, şiirin kurgusu çok estetik olmuş. Tebrik ederim. Saygımla. KARDEŞİN...
Söz konusu yarenlik, kimlerin hayrı için? Yoksa çocuk katili, kafadan sayrı için İhanetin ülkemde rahatça seyri için Şühedâ toprağına asiler simsar olmuş.
Gün ola harman ola,görelim mevla neler gösterecek selamlar...........
katil ile maktulü aynı kefene koymuş mehmedin makberine akbabalar el koymuş
Bir karış toprak için, bin şehit veren Ata Şimdi değer bilmeyen beyinciklerde hata Emperyalist dümenle yol alırken ihata Aklıevvel taşaron katillere yâr olmuş.
salmak için üstüne arap ya da acemin kardeşiz zırvasıyla kandırıpta ademin, kabrine kibrit çakıp tutuşturup dedemin, kalan son kalesini yakıp bahtiyar olmuş
Söz konusu yarenlik, kimlerin hayrı için? Yoksa çocuk katili, kafadan sayrı için İhanetin ülkemde rahatça seyri için Şühedâ toprağına asiler simsar olmuş.
gözümüzü boyayıp,kanla yıkayacaklar, kardeş kanı dökerek yurdu paylaşaklar, Servde yapılamayanı GÖR ŞİMDİ YAPACAKLAR AREFE SAY BU GÜNÜ DAHA BAYRAMLAŞACAKLAR
NE YAZIK Kİ "SSUUUUSTAYIZ" HENÜZ
MAKSADI AŞMADIM UMARIM.ENGİN YÜREĞİNİZE SELAM OLSUN.
Tek kelime ile muhteşem. Şiire şekil olarak yazılacak bir şey yok. İki kıta sekiz dizenin içine sığdırılan içerik tarihin kısa bir özeti ve vefasızlığın, vurdum duymazlığımızın bizi getirdiği yere böylesine dikkat çekmiş olmanızdan dolayı çok ama çok teşekkür ederim..
...Bir karış toprak için, bin şehit veren Ata.. Allahım ülkemi vatanımı toprağımı hain simsarlardan korusun. Beğeniyle okudum emeğiniz var olsun. Saygımla. Selamlar.
Vatan için canını veren bunca şehit boşuna ölmüş
katilleri kahraman ilan eden böyle böyle duyarsızlar
düşüncesizler olduktan sonra bu ülke hiç bir zaman
büyük medeniyetler safına erişemez.Kaleminizi kutluyor
saygılar sunuyorum..