Siyah bir bant bulunmalıydı ilkin siyah ve yapışkan tüm devreleri yöneten bir çipi sarmalıydım Vietnam’dan.
fakat olmadı. bizim rebellerimizde mavi donlu adamlar astı sonra kınamaya başladık sabah ezanlarıyla, salat, cellat mıydı? asla!
yine de temizlenmedi namımız insanlığın yüz karasıydı ak maskelerle dolaşanlar ötelenenler iş kazası mağduru amirler de göbekli kadınlar da asi çocuklar yalnız.
buradan itibaren kestim tüm ilişkimi o soyu ucuz inti fatlardan yeteri kadar depolanmıştı öz erkliğim insandık; hani tam da dı’k derken yutkunan boğazımız bir yerlerde soğuktu macera ve dopdoluydu güneş altında çırılçıplak ağla yanana.
görmedim bir umut kaçığın üzerini bantladım ve tükürükledim defalarca okşadım
sonuçta bir insanın kaçabileceği en özgür yer de o kadar yüceltilen varlığın sarı bir bok t a çekilebilecek yüzlerce sebepten küller savurdum anamdan emdiğim süt kadar helaldi aynada gördüğüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cb45 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cb45 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o beni.
ben onu göremedim.
sustum ve hiç konuşmayacağım.Yüreğinde tüm insanlığın aklanma çabasına odaklanacağım ve umudumu koruyacağım.