ay kokulu koynunda gecelerin bir dirhem uyku tutmazdı beni şarkılar söylerdim sabahlara değin; gökten yağmur değil, yıldız yağardı düşlerime ne olduysa, tavan arasına döndü gökyüzü, dokunsam tozu dökülür çuval çuval yıldız dolu göğsüm...
yaşlı ve yorgun bir hamal uzay mekiği sanki yüreğim sessizce çekilmiş hangarına, yeni yolculuklar beklemiyor bir şarkısı da yok yarına; sensiz kanat açamıyor yıldızlara uçamıyor, yeterince büyüdü acılar...
yıllanmış şarap gibi mahzeninde anılar her şey unutulacak; oysa bir zamanlar ağustosta beyaz incir bal akardı dudağından...
sevdalanmak bir daha ay kraterlerinde donmuş su kadar uzak; yürümüyor kanım sevmeyi unuttum sevda yorgunu bir yürek bıraktın ardında ay yüzündeki gül kokusu, şimdi günden güne büyüyen acımasız bir ölüm korkusu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA YORGUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA YORGUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıllanmış şarap gibi mahzeninde anılar her şey unutulacak; oysa bir zamanlar ağustosta beyaz incir bal akardı dudağından...
sevdalanmak bir daha ay kraterlerinde donmuş su kadar uzak; yürümüyor kanım sevmeyi unuttum sevda yorgunu bir yürek bıraktın ardında ay yüzündeki gül kokusu, şimdi günden güne büyüyen acımasız bir ölüm korkusu...
Şaban AKTAŞ 19.08.1998
Mükemmeldi anlatım severek okudum üstadım, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın......... Saygılar
Yorgun, suskun ve durgun bir gonul zaman icinde yine ayaklari uzerinde gul kokusunun cesaretiyle kalkar diyerek; tebriklerim bu guzel serbest siire, size, yureginize. Saygimla.
sevdalanmak bir daha ay kraterlerinde donmuş su kadar uzak; yürümüyor kanım sevmeyi unuttum sevda yorgunu bir yürek bıraktın ardında ay yüzündeki gül kokusu, şimdi günden güne büyüyen acımasız bir ölüm korkusu...
Hüzün vardı dizelerde. Duygular resimdeki şelale gibi çağlamış. Kutluyorum hocam...
Günaydın Şaban hocam! Bir aşk sonrası sevda yorgunu bir yürek kalmş geriye. Ama o yürek ki, yorgun olsa da son nefesine dek o aşkı unutamaz. Şair, unuttum dese de günlüğün bir sayfasına yazılmıştır bir kez.. Güzeldi şiiriniz..Tebrikler..Saygı ve selamlarımla...
Saygılar...