(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MIH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MIH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Apo yakalandığı zaman biz iktidar olsaydık asardık diyen zihniyet, aradan çok geçmeden caniyi kendine muhatab alıyor. Malesef Müslümanlığın, Türklüğün şerefini ayaklar altına aldılar.
Ta 1 Mart teskeresinde bunların maskesi düşmüştü ama millet cahil olunca anlayamıyor olan bitenleri.
Kıbrıs'ta çuvalladılar, Kuzey Irak'ta çuvalladılar, şimdi de terörde çuvallayacaklar.
Eğer halis niyetli iseler Allah akıllarını başlarına getirsin, yok eğer değilse bildiği gibi etsin.
Kavi kaleminize, vatansever yüreğinize sağlık.
Selametle...
HÜSNÜ ÖNDER tarafından 3/11/2013 7:59:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
sosyal içerikli güncel hadiselerin bir yorumu şair yorarsa böyle yorar en güzelini de zaman yorar ve gerekiyorsa millet hesap sorar tebrikler teşekkürler
Ama olmaz ki şairim favorilerimdesiniz sizin şiir yayınladığınız mesajı gelmiyor hani aklıma gelmese bir bakayım şiirlerin ziyası nasıl bir güzellik yaratmış sayfasında demesem göremiyeceğim bu anlamlı yürekli şiiri..
Ağıtlar yakılır, kandil(!) yerine Üzüldük(!) soysuzun her kederine Barışın cebinden mendil yerine Bilindik Lawren’sin livası çıktı.
yine eyvallah dedim.. Bir ülkede gölgeler uzamaya başladıysa neyse yorum yapmıyacağım şairim.. haklı hemde çok haklı şiir ...her daim saygımla..
Sözlerinize aynen katılıyorum.AMA asıl çivisi çıkan bizleriz galiba.Emanete iyi bakamadık.Koruyamadık.Su uyur düşman uyumaz sözünü unuttuk.Önce kendimizin çıkan çivisini yerine yerleştirmeliyiz ki memleket bu tüccarlardan temizlensin.Çok azaldık çooookkkkkkkkkk
Dünyanın çıkan çivisini yerine oturtacak yine bu ülkenin evlatları olacaktır. Kim ne derse desin buna inancım tam. Biz kendimize zor geliriz ama; Geldi mi de, tam geliriz. Kırk kişiyle Çin sarayını basar,demir dağları eritiriz. Yedi düvele karşı Çanakkale'de destan yazarız. Türk'e kefen biçenin mezarını kazarız. Tebrik ederim. Selam ve saygılarımla.
Duyarlı kaleminizi canı gönülden kutluyorum üstadım. Adamı başımıza paşa diye oturdup kahraman diye bize yutturacaklar.Kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..
Biz, millet olarak seçmesini bilmiyoruz galiba. Seçeceğimiz kişilerin karakterini ve göbeğinin bir yerlere bağlı olup olmadığını düşünmeden seçiyoruz. Sonunda da böyle dizimizi dövüyoruz.
Fakat şu bir gerçek ki artık bölünmemiz kesinleşti. Önceden çizilmiş haritaların yeniden ortaya konulması için zemin hazırlanıyor. Televizyonlarda anlı şanlı gazeteci sıfatlarının dillerinden millet alıştırılıyor. Yapılan iş sadece insanları koyun sürüsü haline getirmek.
Yaklaşık 15 yıldan beri söylediğim bir söz vardı, gerçekleşmesini hiç temennî etmediğim ama maalesef gerçekleştiğini görmekle de kahrolduğum sözüm şöyleydi: "2013 yılı, Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin bölüneceği ya da adının değiştirileceği yıldır. APO denilen zehirli yılanı bizim devletimiz kendi dirayeti ile yakalamadı; paketleyip verdiler ve yeni bir MANDELA yaratılacak. Olmayan bir lisanı var etmek için 1960'lı yıllarda İsveç'te bir enstitü kuruldu. Yakında bu dilin okullarını açmak için formüller bulunur, arkasından bölgesel özerklik falan dillendirilir ve bizim ülkemiz maalesef akan şehit kanlarının üstüne basa basa bölünür." Evet, aynen bunu söylüyordum ve söylediklerim birer birer uygulanıyor arada başka dolgu malzemeleri de kullanılarak. Devletimiz için yeni bir KÜRŞAT ya da yeni bir ATATÜRK gerek.
Allah C.C. sonumuzu hayr eyleye...
Sevgili Ziya Bey Kardeşim, Şiirin aldı beni götürdü.. tebrik ediyorum seni, güzel yüreğini, kalemine yön veren gönlünü... Muhabbetle..
Çıkmıyor ileri yiğit bir serdar Varolan efenin nefesi murdar Memleketin dağı taşı gıcırdar Galiba dünyanın çivisi çıktı.
Çıkmıyor ileri yğit bir serdar- buna ihtiyacımız var. Yiğit serdarlara. Yoksa bu suskunluk bitmeyecek çünkü çok güzel uyutuyorlar. Ama inanıyorum ki Türk milleti uyanacak ve bütün yapılanların hesabını soracak..
Bu aralar galiba herkes bir şeylere öfkeli:)) Şair kızmış..Kızmış da döktürmüş yine.. Olsun dünyanın çivisi çıkalı çok oluyor zaten:)) Tebrik ediyorum.Saygılar bende.
dostum.seni alkışlamak yetmez,sen her şeyin en iyisini kendine prensip edinmiş usta şair ve değerli dostsun.değindiğin konu önemli.ozan dedi ki,şimdi çakılan çivilerin sıkıntısı bizden sonraki nesilleri etkileyecek.inşallah duyarlı oluruz ve bu oyunların üstesinden geliriz.eyvallah.
Sayın Şiirlerin Ziyası mıh çıktı çıkmasına da ÇOK PASLI ÇIKTI ! Maalesef dün dediğini bugün unutanlarla kat edebileceğimiz mesafe bu kadar. Ya da dün öyle söylemelerini isteyenler bugün böyle söylemelerini istiyorlar. Yönetilmiyoruz. Yönettiriliyoruz. Mükemmel anlatan yüreğinizi kutluyor saygılar sunuyorum.
Pabucu damlarda geziyor örfün Seyircisi olduk, adayla sörfün Merakla beklenen kanlı bir zarfın İçinden, melûnun davâsı çıktı.
Çıkmıyor ileri yiğit bir serdar Varolan efenin nefesi murdar Memleketin dağı taşı gıcırdar Galiba dünyanın çivisi çıktı.
3 mart 2013 GÜN GÜNÜ TUTMUYOR HER ŞEY BİR BAŞKA ADETA KAYIP GİDİYOR BELLİKİ ÇİVİSİ ÇIKMIŞ İNSANLARI SARAN BİR HIRS KENDİ AYAKLARININ ALTINI KAZDIRIYOR NEREYE VARIR BİLEMEYİZ . HARİKA İDİ BEĞENİLERİMİ BIRAKIYORUM SELAMLARIMLA A.EO
Kalemine ve yüreğine sağlık..