Güneşin akşam oyunlarında Gökyüzünde yıldızlara şiir okumak Anlatmak seni anlamak Ve bulmak ayrılmadan kopmadan Yıldız olmak, şiir olmak Rüya olmak Ama en önemlisi canım Seninle olmak....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seninle Olmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seninle Olmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can olmak canan olmak canı onun uğruna hiçe saymak candan vazeçecek kadar yüce ve emsalsiz sevmek bu duyguyu hisseden kaç yürek varki? kutlarım bu yüreğe sahip dizelerin kalemini.
Güneşin akşam oyunlarında Gökyüzünde yıldızlara şiir okumak Anlatmak seni anlamak Ve bulmak ayrılmadan kopmadan Yıldız olmak, şiir olmak Rüya olmak Ama en önemlisi canım Seninle olmak....
Hiç olmasa rüyalarda buluşmak.Dizelerinizi kutlarım.RABATLI
DENEDİM BILIYOR MUSUN DENEDIM ZORLADIM TÜM KAPILARI... SINIRLARIMI DA YINELEDIM ,BELKIDE KENDIMI AMA DENEDIM... SENINLE OLMAYI ,AMA BEN SIZIN GIBI BECEREMEDIM... DUYGULARIMIN AKSINI OKUSAMDA DIZELERINIZDE,KISACIK DUYGULAR YAŞATTI VE YAZDIRDI KUTLARIM ŞIIRI VE ŞAIRI
Güneşin akşam oyunlarında Gökyüzünde yıldızlara şiir okumak Anlatmak seni anlamak Ve bulmak ayrılmadan kopmadan Yıldız olmak, şiir olmak Rüya olmak Ama en önemlisi canım Seninle olmak....