Senin ilk aşkın bendim. Kimse duymasın, duyanlar inanmasın, unutalım gitsin bunu. Senin için sıradan biri olarak kalayım.
Başına gelebilecek her aşka, açsan kollarını. Ne zaman tanıştınız, ne zaman ayrıldınız, sonra bir yenisiyle nasıl başladın yeniden umursamadan yaşasan.
Benzerlerin her zaman, hayatımın her yerinde yer alsa; her biri senden farksız olsa.
Dudaklarında dudaklarım hala dursa Daima ilk denemen kalsam Ayrıldığımızdan beri vaz geçmiş olsam senden, her sabah ve her akşam; sen ise beni hiç unutamasan…
Dağılsam Aralarına karışsam Arasam sabırsızca Sendeki ilk masumiyeti Özleyerek bir süre… İlk tanıştığımızdaki gibi Bembeyaz karla örtülü olsa gene heryer Ellerin üşüse, görsem, Çıkartıp versem eldivenlerimi, Ellerine giydirsem… Sonra gülsem bu aptalca arzularıma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağılsam… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağılsam… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk sancı rahatsızlığın teşhisinde en önemli aşamadır.Bazen sonuca götürür..Bazen bir ömür süründürür.Ne de olsa ilktir.Masumiyetten sıyrılmasın yürekler. Çok güzeldi dostum. Aslında sayfana ne alemdesiniz,göremiyorum diye girmiştim.Bu güzel şiirinizi gördüm. Kutlarım sağlık afiyet dilerim.
çimdik tarafından 2/22/2013 11:44:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu dolu çok güzel di şiir üstad
Beğeni ile okudum
Yüreğine kalemine sağlık,
Saygılar selamlar