Düğün ve cenaze, beyazlar içinde; ikisi de senin için. İlkine razı olmadın, İkinciye razı ettin beni, Kaldırdım cenazeni ebediyete… Böyle bir ayrılığı düşünebilseydim sana öyle kolayca aşık olmazdım…
O küçücük beyninle algılayamadın aşkımı. Canımı yaktın… Karşılığını alamayacaksın o yaptıklarının. Yakmayacağım ben senin canını, Değmezsin…
öyle bir küçüleceksin ki, öyle bir; bana yaptıklarından pişman olman da o derece değersiz kalacak, yüreğimde sana hiçbir acıma duygusu olmayacak.
Unutamayacaksın adımı, ama adını koyamayacaksın adımın yanına, adın adımla hiç anılmayacak adımı her duyuşunda dolacak gözlerin pişmanlıklarınla kahrolacaksın ve hesabını yapamayacaksın kaybettiklerinin…
Benim adım yüceldikçe onurumla Onursuzluğun açığa çıkacak yalvarışlarında Bu içine oturacak bir tümör gibi Bir kanser gibi tüm vücudunu kaplayacak…
Oysa, sırf ikimiz için bir dünya kurmuştum, Yıkmamalıydın onu, sana duyduğun aşka fiyat biçmemeliydin, Bir oyun sanmamalıydın aramızdakileri Benimle oynamamalıydın oyuncak gibi, Kalbimi kırmamalıydın… Senden böylesine nefret etmeme sebep olmamalıydın…
Nefretimi dalgınken gözlerine gözlerinde büyüttüm Görmezden gelerek güzelliğini Kalemim kır yaşamı içindeki aşka dair kısa şiirler yazmadı bir daha Nefretimi resimlerinde büyüttüm sabahlara kadar Uykusuzluğa yatırdım ruhumu Nefretimi seninleyken dinlediğimiz şarkılarda büyüttüm sensiz yaşadığım sevdayla eridikçe… Nefretimi duvarlarda büyüttüm, Sensizlikle cezalandırarak dört duvarın arasını Kendi kendimle konuşarak, Sonra susarak, hiç konuşmayarak Ama hep ağlayarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIR YAŞAMINDAKİ AŞKA DAİR ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIR YAŞAMINDAKİ AŞKA DAİR ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nefretimi dalgınken gözlerine gözlerinde büyüttüm Görmezden gelerek güzelliğini Kalemim kır yaşamı içindeki aşka dair kısa şiirler yazmadı bir daha Nefretimi resimlerinde büyüttüm sabahlara kadar Uykusuzluğa yatırdım ruhumu Nefretimi seninleyken dinlediğimiz şarkılarda büyüttüm sensiz yaşadığım sevdayla eridikçe… Nefretimi duvarlarda büyüttüm, Sensizlikle cezalandırarak dört duvarın arasını Kendi kendimle konuşarak, Sonra susarak, hiç konuşmayarak Ama hep ağlayarak…
duygu dolu çok çok anlamlı ve güzel dizeler değerli kalemini tüm kalbimle kutluyorum can dostum sevgiler saygılar
Görmezden gelerek güzelliğini
Kalemim kır yaşamı içindeki aşka dair kısa şiirler yazmadı bir daha
Nefretimi resimlerinde büyüttüm sabahlara kadar
Uykusuzluğa yatırdım ruhumu
Nefretimi seninleyken dinlediğimiz şarkılarda büyüttüm
sensiz yaşadığım sevdayla eridikçe…
Nefretimi duvarlarda büyüttüm,
Sensizlikle cezalandırarak dört duvarın arasını
Kendi kendimle konuşarak,
Sonra susarak, hiç konuşmayarak
Ama hep ağlayarak…
duygu dolu çok çok anlamlı ve güzel dizeler değerli kalemini tüm kalbimle kutluyorum can dostum sevgiler saygılar