Arayan belasını da bulur, mevlasını da! aşkı da bulur, nefreti de! maamafih, her aradığında bulunmaz doğruluk da, dürüstlük de... zordur bu iki kelimeyi bulmak... yalnızlığı sever her ikisi de, katiyyen razı olmazlar yaklaşmanıza, yakışmıyorsanız yanına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAYAN BULUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAYAN BULUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haydi aç yüreğini bana Sevgi ol. Yüreğimi dağlayan açlığımı doldur yüreğine… Nefes ol, tutunayım yaşama. Ellerini uzat koyayım yüreğimi avuçlarına, Gözlerimin nuru ol… Hiçbir şey olamıyorsan, bari kötülüğüm ol, acıt sen de canımı. Savur gökyüzüne Kanat çırpışlarım ol…
Gülme aptallığıma, Senden daha yaşlı olmamayı beceremedim. Yüreğimi senin yaşında tuttum ama… Yüreğinde yüreğimle yaşatanım ol…
Kanayan acılarımı söküp atman içindir yakarışlarım Acılarıma sürdüğüm merhemim ol… Umutlarımdan aldığın bir yudum nefesim ol… Acılara sıkılmış kurşunum ol… Umudu yeşerten mutluluğum ol… Tutamasam da yüreğini Hayata bakışım ol…
ben seni her halinle seviyorum isterim ki mutlulugum ol ama huznumde olsa sevdan senden gelen basim gôzûm ûstûne canimi yaksanda derinden sevdan bir nebze eksilmez yuregimden...
der gibi dizeleriniz. dilerim duyar yurek sesinizi gelir.mutlulugunu yasarsiniz sevdanin ômûr boyu.
kalemin daim olsun kardesim.sevda dolu bir yurek sesiydi.saygilar.
Saygılarımla..........