Şükür bu defa da alabildik piyango biletimizi umut fakirin ekmeğidir ya... hani diyorum ki, şöyle küçük bir ikramiye... deniz kıyısında küçük bir salyangoz kabuğu, alsın, bir köşesine tek kişilik ranzam, bir köşesine de masam sığsın, pencerem denize baksın... hani ılık bir akşam yalnızlığında tam da kıyıda, sandalye masa istemez, öyle, yerde sere serpe, belki bir yaygı üstünde, bir otuz beşlik yeni rakının beyazı, yanında Allah ne verdiyse, sabahtan salladığım oltalara takılmış bir kaç balık ile tere, dere, roka misali bolca yeşillik ve yeşil soğan, bir de kötü gün dostum akustik gitarımı alsam kucağıma, tıngırdatmaya başlasam ufaktan, "bir gece ansızın gelebilirim," diyerek ve sen ansızın geliversen ziyaretime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUDUMUZ PİYANGO... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUDUMUZ PİYANGO... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni hiçbir çile yenemezken hayatta, Bu inziva, bu halvet yerle bir etti. Bikeslik her gün öldürdü acımasızca. Senin için içimde ne bir umut, ne bir talep kaldı... Sen de seveceksin elbet bir gün, Ama beklemeye ne sabrım, ne de halim kaldı...
Yüreğinde bir iz bıraktım, küçücük bir iz... Gözlerin yalan söylese de, Yüreğin farkında sevdiğimin. Dudağında, sevgi olmasa da, Ellerini tutamasam da utanmaktan, Bırak, bu sabah Yüreğin benim gözlerimde uyansın... Uyansın ki; Sonsuzluğuma kazıyayım adını.
Varlığınla sevişmesen de, yokluğunun her kelimesinde, yüreğinle sevişirim son bir gece…
Hocam hoş geldiniz. Bende uzun zamandır yoksunuz diye sağlığınızdan endişeye düşmüştüm. Burda olduğunuza göre böyle duygusal güzel şiirler yazdığınıza göre iyi olduğunuzu düşünmek istiyorum. Allah yar ve yardımcınız olsun. Yüreğinizin sesi hiç susmasın. Saygılarımla...
Bu inziva, bu halvet yerle bir etti.
Bikeslik her gün öldürdü acımasızca.
Senin için içimde ne bir umut, ne bir talep kaldı...
Sen de seveceksin elbet bir gün,
Ama beklemeye ne sabrım, ne de halim kaldı...
Yüreğinde bir iz bıraktım,
küçücük bir iz...
Gözlerin yalan söylese de,
Yüreğin farkında sevdiğimin.
Dudağında, sevgi olmasa da,
Ellerini tutamasam da utanmaktan,
Bırak, bu sabah
Yüreğin benim gözlerimde uyansın...
Uyansın ki;
Sonsuzluğuma kazıyayım adını.
Varlığınla sevişmesen de,
yokluğunun her kelimesinde,
yüreğinle sevişirim son bir gece…
Ölüme senin gözlerinden giderim.
darağacından ilmeği geçir boynuma.
Kelimeleri şiirlerden kıskanıp,
ölümüm ol...
Çok güzeldi anlatım severek okudum üstad,
Yüreğine kalemine sağlık,
Yürek sesin hiç bitmesin........
Saygılar selamlar