Mavi bir cehennemden yazıyorum yakıyorum ’bir sigara daha’ dumanıyla dolduruyorum ömrümü.
İçimi kapatan renkler oluyor artık dünyada az’larım çoğalıyor günden güne
Bir yusufçuk camımdan, el gibi bakıyor yemini kapanın gözleri yabancı aç kalıyorum yine geceye.
Ya kimsesiz kadar özgür olmalı ya da boğulana kadar aşk kalabalığı. Velhasıl; Çok acıdır, isteyerek kalabalığı ittirmek ve ellerindeki yalnızlıktan korkmak
Hiç bir düşü, gerçekleşmeli diye kurmadım Ben üfledim, onlar uçtu... herkes kurarken mutlu, kırarken mutsuzdu
Ben yine hayallerimi kırarım sen rüya görmeyi bil yeter bu defa... sen güneş’e daya yüreğini ben ay’a.
Biliyorum gelmezsin biliyorum gelsen de giderim. Son nefesini çekip bir sigara daha yakarak.
Sigaraya benzetir oldu seni ayrılık yakıyorsun/içiyorsun/bitiyor. Hayallerim gibi ya sönüyor, ya uçuyor.
Yalanlar olmasa intikam yakmasa ateşini aşk söz dinlese... Yine sevilir mi sence?
Bir sigara daha söndürebilir miydik aynı kültablasına. Yine sevilir mi sence? olmaz bence... böylesi zor bence.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SİGARA DAHA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SİGARA DAHA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yonetımdn rıcam,,,bır zaman evvelkı halı sıtenın daha hoş ve elverıslıydı dıye dusunuyorum.sıırını dınlemek ıcın ındırmem gerekıyormus.pc de yer yoksa dınleyemezsın der gıbı gldı ve dınleyemedım malesef :(((((
Önemli olan zoru başarmak derler ya hani, aşkta mualesef zor olandır sevdalının ömrü- ne törpü, inceden inceye tüketir tatlı bir ok- şayışla ve farkına bile varmadan..
Nalet ama acayip keyif verici yakalım ama birde zararı olmasa..Kırk yılı geçti yoldaş olalı ama o bana ihanet etti, için için tüketti beni genede ben ondan vaz- geçemedim..Ah bir kurtulabilsek...
Sigaraya benzetir oldu seni ayrılık yakıyorsun/içiyorsun/bitiyor. Hayallerim gibi ya sönüyor, ya uçuyor.
ÇOK GÜZEL MISRALAR DI SEVGİLİ ŞAİRİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YAZAN EMEĞİNE OKUYAN NEFESİNE SAĞLIK SEVGİLERİMİ VE SAYGILARIMI GÜZEL SAYIFANA BIRAKIP HAYIRLI GECELER DİLİYORUM...Bir sigara daha söndürebilir miydik aynı kültablasına.BENCE İMKANSIZ DİYORUM İM KANSIZ.... SEVGİLİ ŞAİRİM HOŞÇAKAL...İYİ GECELER....
O gün gelecek,ve uzatacağım paketin kalan son 2 dalından birini, "Yak bir sigara Ablam"diyeceğim... Dumanına üflediğinde dağılan o efkarı izleyeceğim... Cansınız Ablalarım...Gönlüm sizlerle...Seviliyorsun ablam...(Apayrı bir yerin var,kardeşinde) :)
En kalitelisinden...En dumanlısından.... Zifiri dolsun ayrılık duvarları kaplı ciğerlerimize... Çektikçe isyan etsin,her soluk... YAK BİR SİGARA DAHA ABLAM...!
"Aynı kültablasına söndüreceksen eğer, yakalım bir sigara.. Biz gibi; onlarda savrulacaksa ayrı kıyılara, Varsın geri dursun, tiryakisi olduğum sigara... "
byHaktan
Şiirinizi dinlerken bu dizeler çınladı yüreğimde, paylaşmak istedim.. Bir sigara yakıp dinledim bu yürek burkan şiirinizi.. Yüreğinizi, kaleminizi ve yorumunuzu kutluyorum Şirin Kelebek, sevgiler...
Hala da dinliyorum.. Vazgeçilmez favorim oldu şiirleriniz.. Her gün defalarca dinliyorum, dinlemezsem eksik hissediyorum kendimi.. Sonsuz teşekkürlerim ile sevgiyle kalınız...
Elbette bir sigara daha yakalım, yâren ile yan yana...
Yıldızların tahtından, gecenin mavisinden öyküler derlemiştim sana. Sen ışıl ışıl bakarken , sana bizi anlatacaktım... Dilimde ağrılar kaldı ama, senin kulakların incimesin hilal kaşlım... Ay bulutlar giyinmiş , halesinde nazlı bir tebessüm saklı... Bir görünür bir kaybolur edasında, deniz kudurdu bugün yakamozun kahrından. Ben ise son sigaramı yarıladım, bir kaç nefeslik kavgam kaldı. Belki de düşer giderim son dumanın ardından... Ben ciğerimi yaktım çaresizce bu sahilde "sen" nefesini üşütme olur mu ?...
Öylesine bir sigaranın yanışı ve yakışıyla ....Selamlar , saygılarımla.......
bir kartopu gibi büyürken aşk, körün taşı bir darbe ile dağılıverir ansızın ve de yok olur belki de hesapsızca, lakin.. bir özlem bırakır gönülllerde bitmeyen ve içten içe bir yangın.. dumanı dışına tütmeyen sevdanızı, hasletinizi ne güzel işlemişsiniz.. kutlarım
BİRLİKTE ANI, ZAMANI PAYLAŞAMADIKTAN SONRA AŞKTA kısır bir cenderenin , girdabın sınırları içine hapsediliyor demek ki dedim okurken. Hoş bir iç çekiş gibiydi dizeler. Güzeldi Funda hnm