Sıcak Akdeniz rüzgarları, kum hiç bu kadar karışmamıştı toprağa. Kırmızı bir tenin ilgi alanında her şey. Soruyorum, insan katiline aşık, asıl fail. Suçsuz olmak hiçbir zaman daha iyi olmuyor. Bu nasıl sevmek o zaman?
Hin tertipli bir kelime seviyorum demek çoğu zaman kendini dahi bir ömür sevmeyi beceremeyen varlık ihtiyaç fazlası.
Perde tozlu. Tiyatro haramilerin mağarası Sinema kanalizasyon. Tüm aşıklar kalıntı Bir o kadar alıntı.
Tekrar etmek de fayda var Sıcak Akdeniz rüzgarı , kum hiç bu kadar karışmamıştı toprağa Baldıran kayığında sessiz mırıldanmalar, anne Dünyada var edilmiş ilk eylemsizlik harikasıyla Sancı sancı, Her çocuk beyza etmeye yakın her kadını.
İçilen son sigara kadar kül, yanmamış her parmak için bir o kadar yaşamak vaadi, umuda.
Sıcak kum, kırmızı, teninde gençlik telaşası şu kadının Siz onu hiç bilmediniz, bilmeyeceksiniz
Akdeniz rüzgarı Bordo merasimi, mor dudak terennümleri Mum yaktığı yer de göğüs ucu figüranlığı Amme suret, Kabriya letafet Karışıyor kum tenine
Hiçbir kum bu kadar sahici yakmamıştı tenimi Karışıyor toprağına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tenine İhtilat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tenine İhtilat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Galibi belli değil.
Güzel şiir Hakkın Sesi, içten tebrikler.